Wyszukani prawnicy na mapie:

Zwiń filtry

Filtruj wg nastepujących kryteriów

Sprawy prywatne

Sprawy firmowe

Wyniki wyszukiwania: znaleziono 3935 ofert

Filtruj wg kryteriów

Alicja Kociemba Adwokat

adwokat | mediator | specjalizuję się w obsłudze prawnej ochrony zdrowia, prawie spadkowym i procesach sądowych | prowadzę szkolenia dla branży medycznej i farmaceutycznej

Opinii 246
Odpowiedzi na pytania 3781

Kociemba Kancelaria Adwokacka

Młyńska 3/6, 61-729 Poznań

  • Przykłady przeprowadzonych spraw
  • Odpowiedzi na pytania
  • Publikacje

obsługa prawna osób wykonujących zawody medyczne

Kancelaria Radcy Prawnego Danuta Janiszewska

Komandorska, 69, 80-299 Gdańsk

Odpowiada w ciągu 12 godzin

  • Przykłady przeprowadzonych spraw
  • Odpowiedzi na pytania

Wygrana sprawa w związku z niesłusznym zwolnieniem dyscyplinarnym. Uzyskanie odszkodowania i zmiana na zwykłe rozwiązanie umowy o pracę.

  • Przykłady przeprowadzonych spraw
  • Odpowiedzi na pytania
  • Publikacje

odszkodowanie za rozwiązanie umowy o prace z naruszeniem przepisów o ich wypowiadaniu, o przwrócenie do pracy, o zapłatę za nadgodziny, ekwiwalentów za urlopy wypoczynkowe.

Kancelaria radcy prawnego Kinga Konopelko

Podwale 37/38, 50-040 Wrocław

  • Odpowiedzi na pytania
  • Publikacje

witam 2.10.2018 zakupiłem auto używane od osoby prywatnej (ja też osoba prywatna), umowa kupna sprzedaży. Wszystko poszło sprawnie, (dostałem 2 umowy, właścicielka kupiła auto i odsprzedała mi) auto miało być sprawne tym czasem nie dojechałem nim normalnie do domu (auto zagotowało się , wywaliło błędy itp). zgłosiłem ten fakt sprzedawczyni i auto odstawiłem do mechanika, po 2 tygodniach mechanik zdiagnozował uszkodzoną uszczelkę pod głowicą, klejoną i cieknącą misę olejową, brak termostatu i kilka innych problemów. Na bieżąco informowałem o wszystkim poprzednią właścicielkę. w między czasie zdobyłem nr telefonu od 1 właścicielki i od niej dowiedziałem się, że Pani, która sprzedała mi auto odkupiła je jako uszkodzone (uszczelka pod głowicą) gdzie mnie o tym nie poinformowano (auto miało być sprawne ). Przypuszczam też , że Pani która sprzedała mi auto przerobiła datę kupna auta od 1 właścicielki ( widać przerobienie daty z 16 na 20 .10.2018 dziś potwierdzę czy moje przypuszczenia są właściwe) Chciałem polubownie załatwić sprawę lecz właścicielka twierdzi, że auto sprzedała sprawne i że to ja je uszkodziłem, wspomniała coś, że auto mąż naprawił ( że to nie była uszczelka pod głowicą tylko wymienił uszczelkę przy termostacie, gdzie termostatu w ogóle nie ma( został wymontowany)) Powoli kończy mi się czas na reklamacje z tytułu rękojmi, i nie wiem co dalej robić. z góry dziękuje za pomoc

Proszę spróbować skierować do właściciela oficjalne żądanie w zakresie rękojmi za wady wskazując na czym zależałoby Panu (tzn. czego oczekuje Pan od właściciela). Jeśli rzeczywiście polubowne rozwiązanie sprawy nie pomoże, proszę zastanowić się nad skierowaniem sprawy na drogę sądową.

Kancelaria Radcy Prawnego Sylwia Zalewska

Błażeja 6e/19, 61-608 Poznań

Mielżyńskiego 27/29 lok. 25, 61-725 Poznań

Odpowiada w ciągu 24 godzin

  • Odpowiedzi na pytania

Dzień dobry. Proszę o pilną pomoc. Mam problem z kierowniczka. Otóż zamieniłam się z koleżanką na dni w pracy. Ja miałam przyjść w wigilię ona w sylwestra za mnie. I niestety ale przed wigilia się rozchorowalam. I poszłam niestety na L4. Wróciłam po zwolnieniu lekarskim i Pani Kierownik uznała że mam przyjść w sylwestra do pracy bo nie było mnie w wigilię. Na grafiku zamiana była wpisana tylko długopisem więc grafik poprawiony nie był wysłany do kadr. Nie wiem co mam robić czy kierowniczka może mi odgórnie powiedzieć że mam przyjść do pracy bo nie przyszłam w swój dzień? Ale przecież byłam za zwolnieniu lekarskim więc jak miałam przyjść... Kierowniczka uznała że ja "zerwałam" umowę nie przyszłam do pracy więc ona zrywa i każe mi przyjść na 10 godzin do pracy. Zapytałam ja dlaczego mam przyjść skoro byłam na zwolnieniu zaczęła do mnie krzyczec i suma sumaru nie dowiedziałam się nic. Przez tą Panią niejednokrotnie doświadczyłam mobbingu. Złych wprowadzających w błąd informacji. Proszę o pomoc. Proszę.

Dzień dobry, generalnie obowiązki pracownika wskazuje art. 100 kodeksu pracy [Obowiązki pracownika] § 1. Pracownik jest obowiązany wykonywać pracę sumiennie i starannie oraz stosować się do poleceń przełożonych, które dotyczą pracy, jeżeli nie są one sprzeczne z przepisami prawa lub umową o pracę. § 2. Pracownik jest obowiązany w szczególności: 1) przestrzegać czasu pracy ustalonego w zakładzie pracy; 2) przestrzegać regulaminu pracy i ustalonego w zakładzie pracy porządku; 3) przestrzegać przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, a także przepisów przeciwpożarowych; 4) dbać o dobro zakładu pracy, chronić jego mienie oraz zachować w tajemnicy informacje, których ujawnienie mogłoby narazić pracodawcę na szkodę; 5) przestrzegać tajemnicy określonej w odrębnych przepisach; 6) przestrzegać w zakładzie pracy zasad współżycia społecznego." Jeżeli jednak nie zachodzą ww. przesłanki, a zachowanie kierownika ma charakter długotrwały, godzi w Pani poczucie godności, kierownik wyznacza Pani godzin pracy w godzinach nadliczbowych, faworyzuje jednego pracownika kosztem innego etc. - możemy mieć do czynienia z mobbingiem. Każda taka sytuacja podlega jednak indywidualnej analizie. Pozdrawiam, Sylwia Zalewska, Kancelaria Radcy Prawnego, ul. Błażeja 6e/19, 61-608 Poznań, tel. 607 782 513, mail: sylwiazalewska@onet.eu

Izabela Rabiega-Mikołajczyk Radca prawny

Kompleksowa i zrozumiała pomoc prawna

Opinii 10
Odpowiedzi na pytania 108

Kancelaria Radcy Prawnego Izabela Rabiega-Mikołajczyk

Starożytna 50-52, 62-800 Kalisz

  • Odpowiedzi na pytania

Kancelaria Majcherczyk Prawo Gospodarcze i Budowlane Radca Prawny Marcin Majcherczyk

Aleja Walentego Roździeńskiego 188C/507, 40-203 Katowice

Odpowiada w ciągu 24 godzin

  • Odpowiedzi na pytania

Witam. Mam problem, otóż moja bliska znajoma pracowala w jednej kawiarni. Gdy ją bezpodstawnie zwolnili napisałam złą opinie na portalu społecznościowym. "Na początku bylam częstym gościem w Waszej lodziarni, ale po pewnym czasie zauważyłam, ze porcje są co raz mniejsze i nie warte tej ceny. Jednak to nie jest najgorsze... Dość mocno również zdziwilo mnie, gdy chcialam wrzucic napiwek. Dziewczyny odradziły mi ze względu na to, że szefowa zabiera je dla siebie, co jest dla mnie niedorzeczne i niestety, ale nie bede napelniala tej Pani kieszeni jako klientka, gdy nie raz bylam swiadkiem kiedy traktowala te dziewczyny jak swoją wlasnosc..." Tę moją znajomą pozwali do sądu o to, że z różnych kont wypisała opinie które działają na niekorzyść firmy. Ja również dostalam pismo, że mam być swiadkiem w sprawie. I moje pytanie jest takie. Jeśli zeznam, że to co napisałam to poniekąd prawda i nikt mnie do tego nie namawial, czy będę miala jakies problemy? Ponieważ nie mam żadnych dowodów na to, że ta szefowa faktycznie źle trakowala pracowników. Bardzo proszę o rady. Dodam że ta znajoma to dziewczyna mojego wujka więc szefowie są przekonani że oni naklonili mnie do złej opinii i ze to co napisałam to same kłamstwa,dlatego wymienili mnie w pozwie.

Dzień dobry, opinia wyraża subiektywne odczucie o jakości porcji lodów i subiektywną ocenę traktowania pracowników. Jeżeli właściciele tej kawiarni skierują przeciwko Pani oskarżenie o zniesławienie, to będą musieli wykazać, że nie jest to prawda. Skoro istnieją świadkowie (np. Pani znajoma) potwierdzający prawdziwość opinii, to brak jest podstaw do uznania, że doszło do jakiegoś czynu karalnego. Z poważaniem, r.pr. Marcin Majcherczyk

Kancelaria Radcowska i Mediacyjna Radcy Prawnego Moniki Orłowskiej

Batalionów Chłopskich 6, 27-600 Sandomierz

  • Usługi wycenione
  • Odpowiedzi na pytania
  • Publikacje

Telefoniczna porada prawna

15 minut rozmowy telefonicznej z prawnikiem, w celu uzyskania porady prawnej abyś mógł ze spokojem podjąć decyzję, jak postąpić w Twojej sprawie dalej. Prawnik odpowie na pytania i udzieli konkretnych informacji.

200,00 zł wybieram

Kancelaria Adwokacka Adwokat Filip Węgierski

Królowej Jadwigi 24/5, 87-100 Toruń

  • Usługi wycenione

Telefoniczna porada prawna

15 minut rozmowy telefonicznej z prawnikiem, w celu uzyskania porady prawnej abyś mógł ze spokojem podjąć decyzję, jak postąpić w Twojej sprawie dalej. Prawnik odpowie na pytania i udzieli konkretnych informacji.

49,00 zł wybieram

Babiak Krystyna - Kancelaria radcy prawnego

Czartoria 1/2, 61-102 Poznań

Wróć na górę