Marketing dla prawnika

Co publikować na fanpage’u firmy?

Czasem mamy morze pomysłów, innym razem kompletna posucha. No właśnie, co publikować na fanpage’u firmy? Zakładamy tu, że nie jesteście specjalistami od social media, a raczej zajmujecie się tym z doskoku pomiędzy jedną wizytą w sądzie a drugą. Dlatego śpieszymy z ratunkiem. Oto kilka sprawdzonych pomysłów, które sprawdzą się, gdy na przemyślenie wpisu zabrakło Wam czasu.  

więcej
Wymiary grafik na Facebooku

Wymiary grafik na Facebooku

Prawda jest taka, że prawie nikt tego nie pamięta. Za każdym razem, gdy przygotowujemy coś na Facebooka (no może z wyjątkiem codziennych postów), sprawdzamy jakiego wymiaru potrzebujemy. A trochę tego jest. Bo inny wymiar ma wspomniany post, inny cover photo (zdjęcie w tle), inny profilówka, inny reklama i tak dalej, i tak dalej…

więcej
Facebook - wprowadzenie

Facebook - wprowadzenie

Jesteś aktywny na Facebooku? Ten tekst jest dla Ciebie. Chcę Ci trochę opowiedzieć o mediach społecznościowych: jak ich używać i po co. Często w pracy marketera spotykam się z określeniem (zwłaszcza wśród początkujących przedsiębiorców), że Facebook „nie działa”. Albo, co gorsze, „nie działa tak jak trzeba”. Rozpoczynający swoją przygodę z popularnym „fejsem” często mamy nieproporcjonalne oczekiwania. Myślimy o Facebooku jak o narzędzi...

więcej
Zrób to sam – wizytówka

Zrób to sam – wizytówka

Potrzebujesz wizytówki, ale:

  1. nie chcesz korzystać z gotowych kreatorów, które nie pozwalają na stworzenie indywidualnego projektu, dedykowanego tylko Twojej kancelarii?
  2. masz swoją wizję tego, jak taka wizytówka powinna wyglądać, ale nie masz pod ręką grafika, który ją przygotuje?

 

Z pomocą przyjdzie Ci Canva, o której pisaliśmy

więcej
Jak (NIE) odpowiadać na pytania użytkowników?

Jak (NIE) odpowiadać na pytania użytkowników?

Powiemy wprost. Prawnicy często nas pytają dlaczego mieliby nieodpłatnie udzielać się na forum pytań bezpłatnych. No właśnie. Po co udzielać darmowej porady? Przecież pracowałeś ciężko, by wiedzę prawną pozyskać, dlaczego miałbyś ją oddać za darmo? Pisaliśmy o tym wielokrotnie: że to pomaga pozyskać klienta (o tutaj ) i że forum to doskonały barometr trendów, kt&oa..;.

więcej
Prawniku, bloguj!

Prawniku, bloguj!

To jeden z ważniejszych tekstów, który dla Was przygotowaliśmy. Prawniku, bloguj! Blog to nowa furtka. Furtka, na którą zerkasz, ale nie chcesz jej otworzyć. Bo nie masz czasu. Bo nie widzisz sensu. Bo nie wiesz jak zacząć. A ta furtka może wiele zmienić. Może dziś nie dostrzegasz szans, które niesie za sobą blogowanie. Ale pewnego dnia przyznasz, że była to jedna z lepszych decyzji w Twoim zawodowym życiu.

więcej
Jakiej porady prawnej szukają Twoi potencjalni klienci?

Jakiej porady prawnej szukają Twoi potencjalni klienci?

Tylko w ostatnim roku Internauci zadali prawie 20 tys. pytań na naszym forum pytań bezpłatnych . Pytania te pogrupowane są według kategorii: działalność gospodarcza, dzieci i rozwody, majątek i podatki, nieruchomości, praca, przestępstwa i wykroczenia, spadki i testamenty, spółki, spory z firmami, sprawy bankowe, sprawy pracownicze, sprawy ubezpieczeniowe, umowy, własność intelektualna, zamówienia publiczne, zdrowie.

Kategorie tworzymy po to, aby ...

więcej
Jak stworzyć Alerty Google?

Jak stworzyć Alerty Google?

 

Prowadzisz działalność w Internecie, dlatego na pewno sprawdzasz co Internet ma o Tobie do powiedzenia. Interesują Cię nowinki z branży, więc trzymasz rękę na pulsie i regularnie szukasz informacji na dany temat wpisując odpowiednie hasło w wyszukiwarkę. Śledzisz co robi konkurencja, toteż jesteś na bieżąco z aktualnościami na ich stronie, postami na Facebooku i wpisami na LinkedInie. Dużo tego. Mnóstwo Twojego cennego czasu poświęcasz na coś, co możesz zrobić jedn...

więcej
Zrób sobie GIFa

Zrób sobie GIFa

 

GIF czyli krótki, animowany obraz, który najczęściej wykorzystywany jest po to, by w zabawny sposób komentować różne sytuacje (taki gif ma raczej kontekstowy charakter). Trwa kilka sekund i jest „zapętlony” czy odtwarzany w kółko. Jest popularny, bo dzięki kompresji jest lżejszy niż filmik, dzięki czemu witryna szybciej się ładuje.

Taki gif możesz wykorzystać na Facebooku czy Instagramie, aby stworzyć ciekawy, ruc...

więcej
Jak odpowiedzieć na opinię klienta?

Jak odpowiedzieć na opinię klienta?

Pytanie, na które można odpowiedzieć dwojako, i to właśnie zrobimy. Na końcu tego wpisu znajdziesz instruktarz jak to zrobić od strony technicznej (to bardzo proste!). A sam komentarz?

 

Odpowiadamy na komentarz POZYTYWNY

Możesz napisać: „dziękuję za pozytywny komentarz”, „dziękuję za miłe słowa” i tym podobne grzeczności. Twoja odpowiedź będzie jednak lepiej odczytana przez komentującego (a prze...

więcej
Narzędzia do promocji kancelarii: Canva

Narzędzia do promocji kancelarii: Canva

Canva to platforma, która pozwala na tworzenie różnego rodzaju grafik – od postów na Facebooka, przez papier firmowy i wizytówki, po prezentacje i infografiki.

Zalety:

Po pierwsze i najważniejsze: aby korzystać z Canvy nie musisz być grafikiem.

Po drugie: rejestracja jest darmowa.

Po trzecie: w zasadzie korzystanie z Canvy też jest darmowe. Serwis wprawdzie oferuje setki pięknie zaprojekt...

więcej

Co cieszy oko? O roli zmysłów w procesie zakupowym

Piszemy dużo o budowaniu wizerunku prawnika w Internecie. Na pewno stosujecie się do naszych wskazówek., dlatego do Waszych kancelarii przychodzi wielu klientów, którzy wstępnie zdecydowali o współpracy na podstawie wiadomości uzyskanych na temat kancelarii w sieci. Czyli jest! Siedzi w poczekalni/pokoju konferencyjnym i czeka (bo przyszedł trochę wcześniej). Czeka i co robi? Jeśli na stoliku zostawiłeś jakąś prasę, być może przerzuca strony. Młodsze p...

więcej
Specprawnik w pigułce – część druga

Specprawnik w pigułce – część druga

Jak skutecznie korzystać z naszego serwisu? Przed Tobą druga część Specprawnika w pigułce. Tym razem o blogowaniu, ActivBoxie i zbieraniu opinii. Wszystko bardzo ważne, dlatego czytaj uważnie!

 

Podziel się swoimi komentarzami i spostrzeżeniami – publikuj na blogu

Wpisy na tematy, które interesują klientów, to nie tylko zespół przydatnych porad, z których korzystają użytkownicy. Wykorzystaj mo...

więcej
Specprawnik w pigułce – część pierwsza

Specprawnik w pigułce – część pierwsza

Jak skutecznie korzystać z naszego serwisu? Przed Tobą pierwsza część Specprawnika w pigułce. Piszemy w niej o skutecznym profilu prawnika oraz o właściwej komunikacji z klientem. Krótko i na temat.

 

Wyróżnij swoją wizytówkę – stwórz skuteczny profil prawnika

1# Dodaj profesjonale zdjęcie

Informacja graficzna jest przetwarzana 60 000 razy szybciej niż teks...

więcej
Jak zachęcić klienta, by wystawił opinię na temat naszej usługi?

Jak zachęcić klienta, by wystawił opinię na temat naszej usługi?

Pisaliśmy niedawno o roli opinii i rekomendacji w procesie pozyskiwania klienta online. Pamiętasz o efekcie ROPO czyli zachowaniu klientów polegającym na szukaniu opinii o usłudze w Internecie przed skorzystaniem z niej offline? Utkwiło Ci w pamięci, że najczęściej zasięgamy opinii właśnie o słudze prawniczej? Wiesz zatem, że zbieranie opinii w dobie Internetu jest nie tyle wskazane, co konieczne. Ale… jak to robić?

 

więcej
Załóż sklep usług prawnych

Naucz się jak rozwijać swoją kancelarię w sieci

Bezpłatne szkolenia
Załóż profil prawnika

Popularne artykuły

Jak promować kancelarię w Social Media? Trendy 2018

Przygotowałeś już strategię marketingową na bieżący rok? Sprawdź czy uwzględniłeś rozwiązania, które według ekspertów będą na topie w nadchodzących miesiącach. Po pierwsze: ...

Facebook - wprowadzenie

Jesteś aktywny na Facebooku? Ten tekst jest dla Ciebie. Chcę Ci trochę opowiedzieć o mediach społecznościowych: jak ich używać i po co. Często w pracy marketera spotykam się z określeniem (zwłaszc...

Jak odpowiedzieć na opinię klienta?

Pytanie, na które można odpowiedzieć dwojako, i to właśnie zrobimy. Na końcu tego wpisu znajdziesz instruktarz jak to zrobić od strony technicznej (to bardzo proste!). A sam komentarz? ...

Prawniku, bloguj!

To jeden z ważniejszych tekstów, który dla Was przygotowaliśmy. Prawniku, bloguj! Blog to nowa furtka. Furtka, na którą zerkasz, ale nie chcesz jej otworzyć. Bo nie masz cza...

Zrób sobie GIFa

  GIF czyli krótki, animowany obraz, który najczęściej wykorzystywany jest po to, by w zabawny sposób komentować różne sytuacje (taki gif ma raczej kontekstow...

Copyright © 2013 - 2018 specprawnik.pl
All Rights Reserved. Wszelkie prawa zastrzeżone.