Pytanie z dnia 31 stycznia 2022

Dzień dobry, w piątek 28.01 byłam na usłudze manicure hybrydowego. Podczas tej wizyty zostały mi poranione 4 palce (dwa zacięte cążkami, dwie skórki zdarte do krwi podczas frezowania). Manicure został też wykonany w sposób nieestetyczny(gulka z lakieru, smuga na topie, wklęśnięcie w lakierze) Opisałam te wszystkie uchybienia w reklamacji, którą złożyłam 29.01. Zażądałam też zwrotu kosztów hybrydy. Dzisiaj rano odezwano się do mnie z salonu, zaproponowano oddanie pieniędzy i poinformowano że będą musiały mi zdjąć hibrydę nałożoną. Czy to żądanie jest zasadne? Dziękuję za odpowiedź

Dzień dobry, które z żądań/propozycji budzi Pani wątpliwości? Pozdrawiam, Adwokat Alicja Kociemba.

Odpowiedź nr 1 z dnia 1 lutego 2022 12:13 Zmodyfikowano dnia: 1 lutego 2022 12:13 Obejrzało: 247 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Dzień dobry, na Pani miejscu zwrot pieniędzy bym zaakceptowała, ale nie godziła się na kolejny "zabieg" - w końcu miała Pani rany. W razie pytań zapraszam do kontaktu, adw. Elżbieta Walczak, www.walczaklegal.com, tel. 662 069 190

Odpowiedź nr 2 z dnia 2 lutego 2022 19:54 Zmodyfikowano dnia: 2 lutego 2022 19:54 Obejrzało: 243 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.