Pytanie z dnia 31 stycznia

Dzień dobry, w piątek 28.01 byłam na usłudze manicure hybrydowego. Podczas tej wizyty zostały mi poranione 4 palce (dwa zacięte cążkami, dwie skórki zdarte do krwi podczas frezowania). Manicure został też wykonany w sposób nieestetyczny(gulka z lakieru, smuga na topie, wklęśnięcie w lakierze) Opisałam te wszystkie uchybienia w reklamacji, którą złożyłam 29.01. Zażądałam też zwrotu kosztów hybrydy. Dzisiaj rano odezwano się do mnie z salonu, zaproponowano oddanie pieniędzy i poinformowano że będą musiały mi zdjąć hibrydę nałożoną. Czy to żądanie jest zasadne? Dziękuję za odpowiedź

Dzień dobry, które z żądań/propozycji budzi Pani wątpliwości? Pozdrawiam, Adwokat Alicja Kociemba.

Odpowiedź nr 1 z dnia 1 lutego 2022 12:13 Zmodyfikowano dnia: 1 lutego 2022 12:13 Obejrzało: 117 osób
Wysłano podziękowanie do {[ success_thanks_name ]}
{[ e ]}

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną? {[ total_votes ? getRating() : 0 ]}% uznało tę odpowiedź za pomocną ({[ total_votes ]} głosów)

Podziękowałeś prawnikowi

{[ e ]}
{[ rlc.lawyer ]}
Twoje imię:
Dane znajomego:

Wysłaliśmy znajomemu Twoją rekomendację

Dzień dobry, na Pani miejscu zwrot pieniędzy bym zaakceptowała, ale nie godziła się na kolejny "zabieg" - w końcu miała Pani rany. W razie pytań zapraszam do kontaktu, adw. Elżbieta Walczak, www.walczaklegal.com, tel. 662 069 190

Odpowiedź nr 2 z dnia 2 lutego 2022 19:54 Zmodyfikowano dnia: 2 lutego 2022 19:54 Obejrzało: 113 osób
Wysłano podziękowanie do {[ success_thanks_name ]}
{[ e ]}

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną? {[ total_votes ? getRating() : 0 ]}% uznało tę odpowiedź za pomocną ({[ total_votes ]} głosów)

Podziękowałeś prawnikowi

{[ e ]}
{[ rlc.lawyer ]}
Twoje imię:
Dane znajomego:

Wysłaliśmy znajomemu Twoją rekomendację

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.