Wybierz kategorię:
Potrzebuję:
Grzegorz Kantecki Kancelaria Radcy Prawnego
Aleja Przyjaciół 1 lok. 12, 00-565 Warszawa
15 minut rozmowy telefonicznej z prawnikiem, w celu uzyskania porady prawnej abyś mógł ze spokojem podjąć decyzję, jak postąpić w Twojej sprawie dalej. Prawnik odpowie na pytania i udzieli konkretnych informacji.
15 minut rozmowy telefonicznej z doświadczonym prawnikiem, w celu uzyskania porady prawnej abyś mógł ze spokojem podjąć decyzję, jak postąpić w Twojej sprawie dalej. Prawnik odpowie na pytanie i udzieli konkretnych informacji.
Zamów
KANCELARIA RADCY PRAWNEGO Adam Grzegorz Karolak
Marszałkowska 68/70 lok.26, 00-545 Warszawa
Odpowiada w ciągu 2 godzin
Adwokat Marcin Wiśniewski - Kancelaria Adwokacka
Żurawia 43/218, 00-680 Warszawa
Myśliwska 5B/174, 30-718 Kraków
CSE Lex Poland. Biuro prawne
Terespolska 4, 03-813 Warszawa
"Kancelaria dla Biznesu" Kancelaria Adwokacka Adwokat Julita Bylicka
Anny Radziwiłł 5 lok. 5, 02-661 Warszawa
Spory kontraktowe, niewykonanie umowy, brak zapłaty, reklamacje
Spory budowlane, odszkodowania za niewykonanie umowy, roszczenia z tytułu kary umownej,
Kancelaria Radcy Prawnego Łukasz Brzozowski
Rzymowskiego 30 lok. 314 A, 02-697 Warszawa
Odpowiada w ciągu 24 godzin
Kancelaria Radcy Prawnego Dominik Piesiewicz
Przy Agorze 11/17, 01-960 Warszawa
Kancelaria Radcy Prawnego Piotr Stosio
Aleja Prymasa Tysiąclecia 145/149 lok. 95, 01-424 Warszawa
Dzień dobry, żadnymi środkami nie jestem w stanie zmusić mojego zleceniobiorcy do napraw usterek wynikających ze złe zaadaptowanego studia (adaptacja pod katem miks/master, ustroje akustyczne, zasłony, panele). Koszt: 20 000. Ofertę na to przesłał mi w lutym 2020, do realizacji miał przystępować w kwietniu. Od tamtego czas był raz w celu dobitki tego, co rozłożył sobie na raty, niestety te prace również zrobił wadliwie. Faktura opłacona z góry, wiec rzecznik praw konsumenta nie wchodzi w grę. Nie odpowiada na moje wiadomości. Do kogo mogę z tym isc dalej?
Chętnie pomogę w tej sprawie, tel. 604 183 261
Tytuł: Mój problem dotyczy sporu z serwisem naprawy automatycznych skrzyń biegów Pytanie: Witam, mój problem dotyczy sporu z serwisem naprawy automatycznych skrzyń biegów. Auto oddałem do naprawy skrzyni biegów. Objawy: wyjące sprzęgło hydrokinetyczne oraz brak możliwości zmiany biegów. Skrzynia została naprawiona, ponieważ zmienia biegi ale sprzęgło dalej okropnie wyje. Serwis nie poczuwa się do dalszej naprawy i próbuje wydać mi nieskończone auto. Odbioru auta nie dokonałem oraz poinformowałem że nie zapłacę za nic dopóki auto nie będzie skończone. Jedyny dokument jaki posiadam to protokół odbioru sporządzony przez laweciarza owego serwisu na którym widnieje jedynie wstępny zakres naprawy " naprawa skrzyni biegów" (w załączniku). Kwotę(9500zl), termin (24.04.2022)oraz dokładny zakres naprawy ustaliliśmy telefonicznie, mój błąd, że nie pojechalem spisać wszystkiego na papierze. Na początku serwis próbował mi wcisnąć auto z wyjącą skrzynią twierdząc że hałas dobiega z silnika, lecz gdy zorientowali się że nie mają doczynienia z laikiem i wiem skąd dobiega hałas przyznali się że wymieniali sprzęgło już dwa razy i nie wiedzą czemu dalej hałasuje. Powiedziałem że nie odbiorę auta dopóki nie dokończą naprawy na co Panowie spuścili tylko głowy. Podczas tej krótkiej wizyty zauważyłem również szereg błędów jakie popełniali ( jazda próbna praktycznie bez paliwa co grozi zatarciem pompy paliwa i narażeniem mnie na dodatkowe koszty, oraz pęknięta szyba boczna kierowcy- co akurat jestem w stanie wybaczyć bo była już wcześniej delikatnie pęknięta, panowie tylko ja poprawili, choć dało się z nią obejść bez większego szwanku ale widać że po prostu nie szanują samochodów które mają na serwisie), dlatego nie do końca chce aby dalej naprawiali auto, tymbardziej że przyznali się do tego że nie potrafią zdiagnozować usterki. Z drugiej jednak strony, nie mam kosztorysu naprawy a jedynie telefoniczne ustalenie kwoty naprawy co daje serwisowi możliwość manipulacji kwotami w przypadku gdyby mieli by go sporządzić teraz. Zatem gdybym chciał zapłacić za dotychczasową naprawę i zabrać auto, mogliby tak zmanipulować kosztorys, że byłbym bardzo stratny. Proszę o poradę, co w tej trudnej dla mnie sytuacji zrobić. Z tego co się zorientowałem, nie dysponując żadnymi kwitami, moja pozycja w świetle prawa nie jest zbyt dobra.
Zapraszam do kontaktu, tel. 604 183 261
Dzień dobry, prowadziłem z bratem i tatą firmę dekarską i w 2022 roku wykonywaliśmy kilka dachów dla jednego dewelopera - prace obejmowały pokrycie dachów płaskich i obróbki blacharskie attyk i na jednym z budynkow na prośbę inwestora blachy na attykach zostały wypuszczone po ok. 15 cm poza mur ponieważ chciał sobie tam zamontować ledy, po kilku miesiącach od wykonania usługi przy potężnych wiatrach ta część wypuszczona poza mur została zerwana przez wiatr i inwestor zadzwonił z naszej strony zostało to zabezpieczone, inwestor powiedział że ma ubezpieczenie i nie ma problemu, później kontaktował się z nami przez ok. 3 miesiące po czym zarządał wymiany okuć na nasz koszt. Pytanie brzmi czy jeśli dostał pieniądze z ubezpieczenia to ma prawo do takich żądań? Dodatkowo dodam że okucia zostały urwane przez potężny wiatr i nie czujemy odpowiedzialności za to zdarzenie.
Chętnie pomogę, sprawa wymaga analizy, tel. 604183261
Dzień dobry, Czy kontrahent może zmienić cenę usługi bez podpisania aneksu ze zmianą cen? A wyłącznie powiadamiając mailowo o zmienie. Pozdrawiam Beata
Nie powinien, niemniej bez zapoznania się z umową trudno stwierdzić, tel. 604183261
Witam. Zostałem oszukany przez firmę zajmująca się fotowoltaika. W momencie wpłacenia zaliczki(45tys z 67ty) kontakt powoli się urywał aż do tego momentu. Wogole żadnego odzewu. Proszę o pomoc
Chętnie pomogę, prowadzę takie sprawy, tel. 604183261
Witam. Proszę o pomoc w sprawie możliwości złożenia pozwu do producenta dachówki w celu poniesienia kosztów wymiany pokrycia po okresie 5 letnim zakupu dachówki. Już raz dach był wymieniany po 3 latach, teraz po kolejnych 5 latach jest ten sam problem z dachówka.
Zapraszam, mój nr 604183261, Biuro@warszawskakancelaria.com
Witam. 30.04 zakończyłam umowę z biurem rachunkowym. W umowie z biurem jest:" zleceniobiorca (biuro rachunkowe) zobowiązuje się do sporządzanie rozliczeń rocznych w zakresie podatku dochodowego Zleceniodawcy". W czerwcu dostałam fakturę od tego biura za rozliczenie roczne. Czy ta faktura jest zgodna z prawem? Mogę nie opłacić tej faktury jak mam to zawarte w umowie? I jedyna kwota jaka jest w umowie z byłym biurem rachunkowym to kwota za usługe miesięczne. Dodam że nie otrzymałam jeszcze protokołu i sprawozdania od tego biura.
Należy zapoznać się z umową. Proszę o jej przesłanie, Piotr Stosio.
Witam, umowę z wykonawca domu mieliśmy do 30.05.2021r. Wykonawca skończył pracę 12.10.2021r. Wielokrotnie nie było z nim kontaktu,nie pojawiali się pracownicy na budowie. Otrzymał większość pieniędzy. Teraz wykonawca od nas zada zapłaty reszty kwoty zawartej w umowie. Co.mozemy zrobić w takiej sytuacji? Czy mamy prawo nie zapłacić wykonawcy reszty kwoty w ramach tego,że było opóźnienie 4,5miesiaca nie wynikające z naszej winy?
Chętnie pomogę, zapraszam do kontaktu, tel. 604183261
Witam, Klient nie płaci za otrzymany towar. Mamy podpisany dok. WZ za towar. Przeterminowane FV sięgają do 240 dni. Wysłaliśmy już 2 wezwanie do zapłaty. Jakie dalsze kroki? Czy potwierdzenie odbioru musi być papierowe czy wystarczy elektroniczne (sms).
Proponuję skierować sprawę na drogę postępowania sądowego, pozdrawiam, Piotr Stosio.
Moja firma zajmuje się wycinkami drzew. Podczas wykonywania prac spadające gałęzie uszkodziły siatkę ogrodzeniową. Mam ubezpieczenie OC, więc zgłosiłem szkodę do TU spokojny, że pokryje koszty naprawy ogrodzenia. Dostałem decyzję która mnie zaszokowała. Ubezpieczyciel stwierdza, że każdy upadek gałęzi na każde przęsło płotu to oddzielna szkoda. Uszkodzonych przęseł jest 20 więc zastosował franszyzę redukcyjną w wysokości 200 zł x 20 szt. ! Tym samym wypłata odszkodowania jest symboliczna. Nie zgadzam się z dzieleniem płotu na przęsła i traktowaniem uszkodzenia każdego z nich jako oddzielnej szkody. Czy postępowanie TU jest słuszne? Jakich argumentów użyć w dyskusji z ubezpieczycielem, żeby uzyskać naliczenie franszyzy redukcyjnej jednorazowo do całości szkody
Należałoby zapoznać się z polisą i OWU, niemniej decyzja wydaje się absurdalna. Pozdrawiam, Piotr Stosio, radca prawny.
Kancelaria adwokacka adw. Lilianna Skiba
Warszawska 95A, 05-092 Łomianki
Burakowska 16A lok. 79, 01-066 Warszawa
Kancelaria Radcy Prawnego Michał Gruchacz
Centralna 40, 07-200 Wyszków
Sowińskiego 69, 07-200 Wyszków
Prowadzenie windykacji sądowej i pozasądowej
Reprezentacja przedsiębiorcy w postępowaniu sądowym
Reprezentacja w postępowaniu egzekucyjnym
Przygotowanie pozwów i wniosków
Prowadzenie negocjacji i mediacji biznesowych