Wytoczenie sprawy bankowi.

Pytanie z dnia 21 czerwca 2022

Dzień dobry! Zostałam ofiarą oszustwa i kradzieży. Oszust wyłudził moje dane i wyczyścił moje konta bankowe, karty kredytowe itd. Bank odrzucił reklamacje, napisałam odwołanie plus prośbę o interwencje rzecznika finansowego. Oczywiście sprawa jest tez zgłoszona na policję. Czy są jeszcze jakieś kroki prawne które na tym etapie mogę podjąć? Czy z ewentualnym wytoczeniem sprawy bankowi muszę czekać do zakończenia postępowania rzecznika i sprawy prowadzonej przez prokuraturę?

Dzień dobry, na tym etapie należałoby oczekiwać na zakończenie postępowania przygotowawczego oraz odpowiedź ze strony Rzecznika Finansowego. Generalnie, w tego rodzaju sprawach orzecznictwo sądowe jest korzystne dla poszkodowanych. Więcej na ten temat piszę na blogu: https://www.mm-kancelaria.com/PL-H51/pisma-i-opinie/117/uwaga-coraz-wiecej-kradziezy-z-internetowych-kont-bankowych.html Pozdrawiam r.pr. Michał Mikołajczak tel.: 692 326 880, e-mail: michal.mikolajczak@mm-kancelaria.com

Odpowiedź nr 1 z dnia 21 czerwca 2022 11:43 Zmodyfikowano dnia: 21 czerwca 2022 11:43 Obejrzało: 305 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Sz.Pani Proszę napisać o jakiej kwocie mowa oraz jaką metodą posługiwał się oszust . Proszę również podać jakich argumentów zamierza Pani użyć w ewentualnej sprawie ( powództwie ) przeciwko bankowi. Jeżeli ma Pani podstawy do wytoczenia powództwa - nie musi Pani czekać na zakończenie powyższych postępowań. Jeżeli Pani sobie tego życzy - mogę zająć się całą sprawą.Mam w tym doświadczenie i kilka spraw o oszustwa bankowe wygrałem. z poważaniem : adw Janusz Sawicki janusz.sawicki@adwokatura.pl

Odpowiedź nr 2 z dnia 21 czerwca 2022 12:28 Zmodyfikowano dnia: 21 czerwca 2022 12:28

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.