Pytanie z dnia 17 sierpnia 2018

Witam.
Ubiegałem po powrocie z wycieczki o rekompensate od biura podróży z którym leciałem (z powodu poważnych rozbieżności w opisie oferty , a także nie ukończenia hotelu w którym ciągle trwał remont ) . Niestety rekompensate którą otrzymałem moim zdaniem nie jest adekwatna . Jakie teraz powinienem poczynić kroki ? Z góry dziękuję za pomoc.

Pozostaje jedynie droga sądowa. Można też spróbować napisać odpowiedź na stanowisko biuro, ale biuro nie jest zobowiązane do ponownego rozpatrzenia danej sprawy.

Odpowiedź nr 1 z dnia 17 sierpnia 2018 21:17 Zmodyfikowano dnia: 17 sierpnia 2018 21:17 Obejrzało: 236 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

W piśmie od biura podróży powinna być informacja o trybie odwołania. Najpierw należy wyczerpać tryb odwoławczy przed biurem podróży. pozdrawiam

Odpowiedź nr 2 z dnia 18 sierpnia 2018 16:03 Zmodyfikowano dnia: 20 sierpnia 2018 11:06 Obejrzało: 232 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.