Pytanie z dnia 22 czerwca 2023

Witam ,mamy wykupioną wycieczkę dla 4 osób na sierpień, ale chcemy zmienić hotel na równorzędny, tzn koszty takie same jak sprawdziłam na stronie biura.Biuro chce dopłaty prawie 4000 ,mimo ,że wcześniej mówiono, że 40 dni przed możemy zmienić bezkosztowo.Do kogo się udać, czy to uczciwe ,czy nie.Dziekuje

Dzień dobry, rozważcie Państwo poinformowanie o tym rzecznika praw konsumenta, może on dokona jakiejś interwencji z tym związanej. Proszę tylko mieć na uwadze, że nie zrobi tego od razu, a czas z tego co rozumiem jest tu kluczowy. Adw. Elżbieta Walczak

Odpowiedź nr 1 z dnia 23 czerwca 2023 11:20 Zmodyfikowano dnia: 23 czerwca 2023 11:20 Obejrzało: 68 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

trzeba się zapoznać z regulaminem biura i tam szukać odpowiedzi

Odpowiedź nr 2 z dnia 28 czerwca 2023 09:57 Zmodyfikowano dnia: 28 czerwca 2023 09:57 Obejrzało: 61 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.