Pytanie z dnia 15 października 2020

Witam, mam poważny problem propo zabiegu kosmetycznego tj makijaż permanentny który oszpecił moja twarz brwi są krzywe, a jednak zostaje to ze mną na lata chciałabym rządać zwrotu pieniędzy na poprawienie lub usunięcie dotychczasowych brwi, kosmetyczka odmówiła zwrotu pieniędzy ponieważ podpisałam kartę klienta :( i straszy mnie ze ona też współpracuje z prawnikami, a to jednak ja jestem tu poszkodowana... Co robić w takim razie

Dzień dobry, proszę o informację w jaki sposób potwierdziła Pani realizację zabiegu u kosmetyczki? Z poważaniem Małgorzata Maliszewska

Odpowiedź nr 1 z dnia 21 października 2020 22:09 Zmodyfikowano dnia: 21 października 2020 22:09

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.