Reklamacja na leczenie stomatologiczne.

Pytanie z dnia 02 grudnia 2019

Dzień dobry,
W jednym z gabinetów stomatologicznych miałam wszczepiony implant zęba. Miesiąc temu na impant została założona korona zęba, której kolor nie pasuje do pozostałych zębów, ponadto korona się rusza i wokół niej kolor dziąsła zmienił się na fioletowo-biały (inny stomatolog stwierdził, że to stan zapalny). Moje pytanie to; na jakiej podstawie mogę pisać reklamację? Czy stomatolog może oddać mi część pieniędzy? Zaznaczę, że mieszkam w Hamburgu, a implant był robiony w Szczecinie. Będę ponosić teraz nie ze swojej winy dodatkowe koszty, w postaci dojazdu do Szczecina w celu wymiany korony i dalszego leczenia. Ogólnie nie jestem zadowolona z usługi... Czy mogłabym żądać zwrócenia moich pieniędzy i usunięcia tego implantu? (wydałam razem z dojazdami około 10.000 tysięcy złotych)
Pozdrawiam

Sz.Pani Proszę jeszcze raz skonsultować z innym stomatologiem czy implant został wadliwie wszczepiony i jest konieczność jego usunięcia ? Czy należy po prostu usunąć koronę wadliwie zamocowaną i wszystko będzie w porządku. Generalnie należy się Pani w wypadku wadliwości i implantu zwrot wszelkich poniesionych kosztów a nadto zadośćuczynienie za ból,stres, poświęcony czas. Ostatnio nasza Kancelaria Adwokacko - Radcowska uzyskała spore zadośćuczynienie i odszkodowanie za usunięcie zdrowego zęba ( pomyłka lekarza ) Jeżeli nie ma Pani swojego adwokata lub radcy możemy zająć się Pani sprawą od początku do szczęśliwego jak mniemam końca. Zadośćuczynienie oceniam na około 5000,00 zł co razem z kosztami daje kwotę ok.15 000,00 zł - więc jest o co powalczyć. z poważaniem : adw Janusz Sawicki 501-864-044

Odpowiedź nr 1 z dnia 3 grudnia 2019 16:24 Zmodyfikowano dnia: 3 grudnia 2019 16:24 Obejrzało: 994 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Można reklamować usługę. CZy była podpisana jakaś umowa?

Odpowiedź nr 2 z dnia 3 grudnia 2019 23:47 Zmodyfikowano dnia: 3 grudnia 2019 23:47 Obejrzało: 990 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.