Klient wstrzymał realizację zamówienia - usługi rekrutacyjne

Pytanie z dnia 01 sierpnia 2019

Klient wstrzymał realizację zamówienia (usługi rekrutacyjne), w procesie byli kandydaci, czekali już na finalne wejście do projektu kiedy temat został wstrzymany, praca została wykonana, żeby jednak nastąpiła płatność, zlecenie musi uzyskać teraz status anulowane albo zamknięte, jednak oficjalny status nadal widnieje "wstrzymane". Po jakim czasie wstrzymane zlecenie z automatu przechodzi w zakończone i czy taka sytuacja w ogóle jest uregulowana prawnie?

Dzień dobry, to zależy od Państwa umowy. Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl

Odpowiedź nr 1 z dnia 2 sierpnia 2019 13:33 Zmodyfikowano dnia: 2 sierpnia 2019 13:33 Obejrzało: 441 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Dzień dobry, sprawa wymaga analizy umowy zawartej z klientem.

Odpowiedź nr 2 z dnia 5 sierpnia 2019 13:47 Zmodyfikowano dnia: 5 sierpnia 2019 13:47 Obejrzało: 427 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.