Jakie roszczenia przysługują przedsiębiorcy który nabył telefon ze sklepu internetowego

Pytanie z dnia 16 stycznia 2019

Jakie roszczenia przysługują przedsiębiorcy który nabył telefon ze sklepu internetowego? skutecznie wyłączona rękojmia, sprzedawca udzielił gwarancji na naprawę. Po oględzinach telefonu stwierdził, że telefon doznał uszkodzenia mechanicznego ma wgniecenie i przysługuje tylko odpłatna naprawa. Telefon nie nosi żadnych śladów użytkowania, żadnej rysy wgniecenia (jest jak nowy) bezpodstawnie sprzedawca odmówił uznania reklamacji. Co robić?

Jeżeli jest Pan zainteresowany uzyskaniem odpłatnej porady prawnej w tej sprawie proszę o kontakt telefoniczny pod nr tel: 661 845 991 lub na adres mail: biuro@legalservices.com.pl. z poważaniem Radca Prawny Paweł Kijewski

Odpowiedź nr 1 z dnia 16 stycznia 2019 12:10 Zmodyfikowano dnia: 16 stycznia 2019 12:10 Obejrzało: 314 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Dzień dobry, proszę odpowiedzieć, na czym polega wadliwość telefonu oraz na jakiej podstawie sprzedawca stwierdził uszkodzenia mechaniczne? Jak się wydaje wgniecenie telefonu powinno być widoczne. Pozdrawiam, adwokat Agnieszka Kwapień http://www.adwokat-katowice.com.pl http://www.rozwod-adwokat.com.pl

Odpowiedź nr 2 z dnia 16 stycznia 2019 14:51 Zmodyfikowano dnia: 16 stycznia 2019 14:51 Obejrzało: 310 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.