Ile czasu wykonawca ma na naprawę wadliwej usługi z tytułu rękojmi ?

Pytanie z dnia 09 marca 2022

Zgłosiłam do wykonawcy reklamację z tytułu rękojmi. Ile czasu wykonawca ma na naprawę wadliwej usługi ?

Witam, naprawa powinna nastąpić niezwłocznie, a zatem bez zbędnej zwłoki, mając w świadomości przedmiot naprawy i zakres usterki. Pozdrawiam, Grzegorz Kantecki

Odpowiedź nr 1 z dnia 9 marca 2022 14:36 Zmodyfikowano dnia: 9 marca 2022 14:36 Obejrzało: 290 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Odpowiedni dla tego typu usługi - nie ma sztywnego terminu.

Odpowiedź nr 2 z dnia 9 marca 2022 14:49 Zmodyfikowano dnia: 9 marca 2022 14:49 Obejrzało: 290 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.