Pytanie z dnia 13 września

Co mogę zrobić w przypadku oszustwa internetowego? Tj: Zamówiony towar w ogóle do mnie dotarł, a z firmą nie ma żadnego kontaktu, ani też zwrotu kosztów po ówczesnym wysłaniu maila z odstąpieniem od umowy.

Dzień dobry, najlepszym rozwiązaniem jest złożenie zawiadomienia do Policji lub prokuratury o możliwości popełnienia przestępstwa oszustwa. Z chwilą skazania może Pan żądać obowiązku naprawienia szkody poprzez zwrot kosztów. Pozdrawiam, Kamil Wasilewski

Odpowiedź nr 1 z dnia 13 września 2017 19:38:38 Zmodyfikowano dnia: 13 września 2017 19:38:38 Obejrzało: 12 osób
Wysłano podziękowanie do {[ success_thanks_name ]}
{[ e ]}

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną? {[ total_votes ? getRating() : 0 ]}% uznało tę odpowiedź za pomocną ({[ total_votes ]} głosów)

Podziękowałeś prawnikowi

{[ e ]}
{[ rlc.lawyer ]}
Twoje imię:
Dane znajomego:

Wysłaliśmy znajomemu Twoją rekomendację

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.