Pytanie z dnia 04 grudnia 2020

Witam. Chciałam zakupić prezent przez internet sprzedawca podał mi link na opłatę kuriera 24,99 okazało się ze pobrało mi kwotę prawie 10000 zł w smsie autoryzacyjnym była kwota 24,99 jak się potem okazało małym druczkiem była właśnie ta druga kwota która była nie widoczna zgłosiłam to natychmiast po zleceniu przelewu gdy tylko się zalogowałam na konto (może do 10 minut) na infolinii ale pani powiedział ze już poszło nic mi nie poradziła ani nie zablokowała już tego przelewu pojechałam do banku i wszystko zablokowałam (do 45 minut) niestety pani w banku była bardzo nie uprzejma i nie chciał udzielić żadnej informacji co dalej od razu pojechałam na policję i również sprawę zgłosiła policjant spisał wszystko i powiedział ze będę zbierać informacje. Jestem załamana niewiem co dalej robić. Prosze o pomoc.

Sugeruję spisanie notatki i danych pracownika banku, a także nazwy placówki bankowej w której Pani była obsługiwana, sprawę należy załatwić poprzez reklamację w banku, po wyczerpaniu postępowania postępowania reklamacyjnego warto zgłosić się do Rzecznika Finansowego (rf.gov.pl), należy oczywiście również złożyć reklamację w e-sklepie, w którym dokonywała Pani feralnego zakupu, na pewno trzeba spisać wszelkie dane tego sprzedawcy, łącznie z NIP i PESEL (jeśli został podany), na potrzeby ewentualnego przyszłego powództwa cywilnego przeciwko nieuczciwemu sprzedawcy, jeśli ta osoba prowadzi działalność gospodarczą warto także zgłosić sprawę o stosowanie nieuczciwej praktyki rynkowej w Delegaturze UOKiK w Krakowie.

Odpowiedź nr 1 z dnia 4 grudnia 2020 10:34 Zmodyfikowano dnia: 4 grudnia 2020 10:34 Obejrzało: 204 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Sz.Pani Osoba z infolinii Pani banku powinna natychmiast zablokować tę transakcję - był jeszcze czas by to zrobić. Jest szansa ,że w takim wypadku odzyskać od banku te pieniądze wobec niezachowania procedur bezpieczeństwa i brak blokady środków na rachunku odbiorcy. Prowadzę tego typu sprawy przeciwko bankom - więc jeżeli nie ma Pani swojego adwokata lub radcy prawnego - służę pomocą. z poważaniem : adw Janusz Sawicki janusz.sawicki@adwokatura.pl

Odpowiedź nr 2 z dnia 4 grudnia 2020 11:20 Zmodyfikowano dnia: 4 grudnia 2020 11:20 Obejrzało: 198 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Jeżeli dokonała Pani zakupu i płatności jako konsument ( czyli na osobę fizyczną a nie działalność gospodarczą )proszę zgłosić do Miejskiego Rzecznika Praw Konsumenta, który powinien się zająć sprawę. Policja

Odpowiedź nr 3 z dnia 4 grudnia 2020 11:22 Zmodyfikowano dnia: 4 grudnia 2020 11:22 Obejrzało: 198 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.