Wybierz kategorię:
Potrzebuję:
Kancelaria Prawna Jarzyński i Wspólnicy Sp.k.
Stary Rynek 81, 61-772 Poznań
15 minut rozmowy telefonicznej z prawnikiem, w celu uzyskania porady prawnej abyś mógł ze spokojem podjąć decyzję, jak postąpić w Twojej sprawie dalej. Prawnik odpowie na pytania i udzieli konkretnych informacji.
15 minut rozmowy telefonicznej z doświadczonym prawnikiem, w celu uzyskania porady prawnej abyś mógł ze spokojem podjąć decyzję, jak postąpić w Twojej sprawie dalej. Prawnik odpowie na pytanie i udzieli konkretnych informacji.
Zamów
Prawnik od spraw karnych skarbowych
F. Roosevelta 4/1, 60-829 Poznań
Odpowiada w ciągu 24 godzin
KTK KANCELARIA PRAWNA Joanna Kembłowska-Buczek
Plac Kaszubski 17/40, 81-350 Gdynia
Kancelaria Adwokacka Adwokat Przemysław Fedko
Hetmańska 7/4, 35-045 Rzeszów
Odpowiada w ciągu 5 godzin
Witam . Mam klienta który kupił u mnie towar i od września nie chce i zapłacić za fakturę 1650zł . Co mogę zrobic ? aby odzyskać ta naleznośc .
Dzień dobry, w pierwszej kolejności należy wysłać wezwanie do zapłaty, w którym określony zostanie ostateczny termin zapłaty. W przypadku braku uiszczenia zapłaty, należy skierować sprawę na drogę sądową. Czy kontrahent podpisał odbiór faktury, ewentualnie w jaki sposób została mu dostarczona? Pozdrawiam adwokat Przemysław Fedko.
Sawicki&Sawicki Adwokaci i Radcy Prawni SP
Jana Kasprowicza 20/3, 31-523 Kraków
Kancelaria Adwokacka adwokat Barbara Krechowiecka
Wrocławska 24, 58-200 Dzierżoniów
Rynek, 58-100 Świdnica
Krzysztof Nawrocki, adwokat - Kancelaria Adwokacka
Prochownia 12 lokal 4, 64-100 Leszno
Dzień dobry, W pewnym programie telewizyjnym pojawił się atrybut naszej firmy wraz z pokazanym logiem. Scena ta przedstawiała nasz atrybut w negatywny sposób i zachęca do kupowania produktu konkurencji. Stacja telewizyjna pokazała nasze logo bez zgody. Czy w takiej sytuacji można domagać się odszkodowania bądź zadość uczynienia?
Witam. By odpowiedzieć na posta, musiałbym obejrzeć ów program TV. Wówczas będę w stanie pomóc profesjonalnie. Dziękuję
Dzień dobry, jeśli moja firma nieterminowo wykonała montaż filmu weselnego a klient nie chce teraz zapłacić to co teraz można zrobić? Klient był o tym informowany, że wystąpi opóźnienie ale nie miał nic przeciwko. Na początku tłumaczył, że ma trudną sytuację finansową i to zrozumiałem. Minął rok a pieniędzy dalej nie mam a do tego klient straszył, że za opóźnienie powinienem mu jeszcze zapłacić. Film się podobał i udostępniali na mediach społecznościowych. Niestety niedoplinowałem tego, że nie przesłał mi wypełnionej umowy lecz zadatek zapłacił. Więc umowy z podpisem nie mam a tylko rozmowy na Facebooku.
Witam. Takie rozmowy na FB wystarczą, bo to jest dowód jak każdy inny. Poza rozmowami mam Pan rzecz jasna wpłacony zadatek oraz wykonane dzieło czyli film, które odebrał i - co też istotne - ujawnia i chwali się nim publicznie. Proszę wysłać wezwanie do zapłaty, a jak nie zapłaci, to do sądu o nakaz zapłaty w postępowaniu upominawczym + odsetki od dnia następnego po dniu, w którym odbierze lub mógł odebrać wezwanie (podwójne awizo).
Witam we wrzesniu zakupilam panele i drzwi wszystko z montazem w grudniu po montazu zostal uregulowany rachunek potwierdzenie sprzedawcy esemesem przy wystawieniu faktury okazalo sie ze sprzedawca nie zsumowal na zamowieniu drzwi w koncowym rozliczeniu przeoczył .Po miesiacu zastraszania Mnie sadem zgodziłam sie zaplacic połowe kwoty zostala wystawiona faktura korygujaca wcześniej byłam u prawnika i zapłaciłam za porade czy moge w jakis sposob uzyskac zwrorot poniesionych kosztów ze strony sklepu .Sprzedawca wogóle nie poczuwa sie do winy z powodu tego że się pomylił i to przez niego zostałam naciągnięta na dodatkowy koszta
Witam. Szczerze powiedziawszy, to nie musiała Pani płacić ani złotówki za drzwi, których sprzedawca "zapomniał zsumować". To był jego błąd. Nie Pani go spowodowała, ani też nie byłaby Pani rozsądnie ustalić, czy zapłacona cena obejmuje panele i drzwi czy tylko panele bez drzwi i to z omyłki sprzedawcy. Czy kwoty te były istotnie różne? Poza tym zapowiedź skierowania sprawy do sądu może być uznana za groźbę karalną, jeżeli z okoliczności sprawy obiektywnie wiadomo, że roszczenie sprzedawcy jest oczywiście bezzasadne - brak podstaw faktycznych i prawnych. Ale do rzeczy. W polskim prawie nie ma obowiązku korzystania z adwokata, jedynie w ściśle określonych przypadkach. Poza tym żądanie zwrotu kosztów adwokackich zasadniczo jest możliwe tylko w postępowaniach sądowych czyli na etapie sądowych a nie pozasądowym. Zatem by rozwiązać sprawę ze sprzedawcą na etapie przedsądowym nie musiała Pani skorzystać z pomocy adwokata. W efekcie żądanie zwrotu tych kosztów - w mojej ocenie - nie jest realne. Nie poniosła bowiem Pani żadnej szkody - koszty usługi adwokackiej nie mogą być tu kwalifikowane jako szkoda po Pani stronie, którą powinien naprawić sprzedawca, niezależnie od faktu, że jego działanie było zawinione
Kancelaria Prawna Kamil Zieliński
Narutowicza 11/14, 70-240 Szczecin
Witam. Czy usługodawca np. Fryzjer może oczekiwać zapłaty 50 % wartości usługi, która nie została wykonana z winy usługobiorcy np. Klient nie przyszedł na umówiona wizytę lub odwołał ją na ostatnią chwilę pozdrawiam Joanna
Usługodawca ma prawo pobierać od usługobiorców zadatki. W sytuacji, kiedy to usługobiorca nie wykona swojej części umowy (np. klient nie przyjdzie na umówioną wizytę do fryzjera), usługodawca może zachować zadatek.
Kancelaria Adwokacka Adwokat Katarzyna Maria Korgól
Więckowskiego 2/10, 70-411 Szczecin
Kancelaria Adwokacka Sandra Grzywocz - Nowak
Rynek 13/3, 41-500 Chorzów
Rynek 13/3, 41-500