Wyszukani prawnicy na mapie:

Zwiń filtry

Filtruj wg nastepujących kryteriów

Sprawy prywatne

Sprawy firmowe

Wyniki wyszukiwania: znaleziono 4049 ofert

Filtruj wg kryteriów

Kancelaria Majcherczyk Prawo Gospodarcze i Budowlane Radca Prawny Marcin Majcherczyk

Aleja Walentego Roździeńskiego 188C/507, 40-203 Katowice

Odpowiada w ciągu 24 godzin

  • Przykłady przeprowadzonych spraw
  • Odpowiedzi na pytania

Wygrana sprawa przeciwko firmie windykacyjnej o zapłatę zadłużenia z tytułu sprzedanej wierzytelności.

Wygrana sprawa przeciwko gminie o zapłatę czynszu za bezumowne korzystanie z lokalu komunalnego.

Kancelaria Radcy Prawnego Danuta Janiszewska

Komandorska, 69, 80-299 Gdańsk

Odpowiada w ciągu 12 godzin

  • Przykłady przeprowadzonych spraw
  • Odpowiedzi na pytania

Wygrana sprawa w zakresie reklamacji wraz ze zwrotem wszystkich kosztów poniesionych przez klienta.

Wygrana sprawa - dotyczy prawomocnego nakazu zapłaty o którym klient dowiedział się od komornika.

Wygrana sprawa dotycząca odszkodowania za opóźnienie samolotu.

Wygranie sprawy dotyczącej roszczenia ze strony operatora telefonii komórkowej.

Kancelaria Radcy Prawnego Sylwia Zalewska

Błażeja 6e/19, 61-608 Poznań

Mielżyńskiego 27/29 lok. 25, 61-725 Poznań

Odpowiada w ciągu 24 godzin

  • Przykłady przeprowadzonych spraw
  • Odpowiedzi na pytania

wniosek o ogłoszenie upadłości konsumenckiej

Skarga pauliańska

Kancelaria Radcowska Paweł Oroń

Rynek Dębnicki 6/1, 30-319 Kraków

Cała Polska

  • Przykłady przeprowadzonych spraw
  • Publikacje

Profesjonalne i skuteczne dochodzenie odszkodowań z umowy ubezpieczenia kredytu bankowego (ubezpieczenia na życie) w przypadku śmierci ubezpieczonego lub ciężkiej choroby. Pomoc osobom zobowiązanym do spłaty kredytu we wszystkich formalnościach i kontaktach z bankiem i ubezpieczycielem. Kompleksowe prowadzenie sprawy od A do Z - Przygotowanie wniosku o cesję wierzytelności z umowy ubezpieczenia, przeprowadzenie postępowania reklamacyjnego i sądowego.

Kancelaria adwokacka Mateusz Kubica

11 Listopada 60-62, pok. 311, 43-300 Bielsko-Biała

Odpowiada w ciągu 24 godzin

  • Odpowiedzi na pytania

Dizęń dobry, w grudniu 2017 niestety skorzystałam z pewnego sklepu na allegro, który sprzedawał rzeczy nie posiadając ich na stanie. Po 2 tygodniach od wpłacenia pieniędzy zwróciłam się z pytaniem o produkty i wtedy zaproponowano mi przesłanie podobnych, na co przystałam. Jednakowoż nie doszły one na czas a miał być to prezent. Wystawiłam ocenę negatywną bez żadnych komentarzy, tylko najniższe możliwe gwiazdki. Sklep wiele razy dzwonił, wysyłał maile i smsy z prośbami o usunięcie "negatywu" proponując nawet pieniądze w zamian. Nie zrobiłam tego, a teraz sklep ten grozi mi w mailach, że pozwie mnie do sądu o zniesławienie. Czy mają do tego jakiekolwiek podstawy prawne i czy powinnam się martwić? Wszak moja ocena była zgodna z moją opinią o sklepie. Pozdrawiam

Szanowna Pani. W pierwszej kolejności pragnę wskazać, iż z uwagi na prawo do Sądu prawie każdy może pozwać prawie każdą osobę o prawie wszystko więc wskazać podstawę prawną sklep w pozwie zdoła. Jednakże po wniesieniu pozwu Sąd sprawę ocenia i druga strona będzie musiała udowodnić, iż naruszyła Pani jej dobra osobiste - w przypadku przedsiębiorców prowadzących sprzedaż z reguły chodzi o dobre imię. Aby stwierdzić czy powinna się Pani obawiać przegrania sprawy trzeba byłoby przeanalizować treść komentarza ale jeżeli komentarz jest merytoryczny z opisem sytuacji (tak jak opisała to Pani wyżej) i nie ma w nim wyzwisk, wulgarnych twierdzeń lub podobnych w mojej ocenie właściciel sklepu może mieć duży problem z wykazaniem, iż Pani zachowanie było bezprawne.

Witam, otrzymałam wiadomość, z Firmy DHL, że moja przesyłka jest droższa i jeśli nie dokonam opłaty to anulują moje zamówienie i podany był link ułatwiający dopłatę. Kliknęłam w ten link, przekierowano mnie na stronę banku, wybrałam swój i poprzez potwierdzenie danych dokonano przelewu. Później nie moglam się zalogować już na bank. Zadzwoniłam więc na infolinię z pytaniem "dlaczeg?". Stwierdzili, że niby oni zablokowali konto, bo nie podobały im się transakcje, które niby wykonuje. Okazało się ,że ktoś przejął kontrolę nad moim kontem i dokonał dwóch przelewów na łączną kwotę 14900 zł. Pomimo nalegania na infolinii,że to nie ja dokonałam przelewów i prośby o ich anulowanie, nie doszło do skutku, stwierdzono, że przelewy już wyszły. Podano mi tylko dane osoby, której to niby ja wysłałam pieniądze. Przyszło mi pismo z banku z jakich IP dokonano przelewów, żaden nie należy do mnie. Tego samego dnia sprawę zgłosiłam na Policję. Trwa dochodzenie. Zajęła się tym Prokuratura. Czy w tym przypadku składać reklamację do banku?Jeśli tak, to jak ona powinna wyglądać?Czy już teraz, czy czekać na dalszy rozwój sytuacji z Prokuratury?

Szanowna Pani. Na pewno należy sprawdzić czy komputer z którego wykonano przelew nie został zainfekowany. Wydaje się, iż padła Pani ofiarą ataku - DHL nie wysyła informacji o jakich Pani mówi. Z tego komputera proszę nie korzystać do chwili jego wyczyszczenia - zagrożone są wszystkie hasła i konta bankowe na tym komputerze. Używając innego komputera powinna Pani pozmieniać wszystkie hasła do wszystkich kont, z których Pani korzystała na starym komputerze. Co do reklamacji to zasadne wydaje się jej napisanie, jednakże bez zaznajomienia się dokładnie z Pani sprawą nie sposób wskazać co należałoby w tej reklamacji napisać. Należy uważać bowiem aby nie przyznać się do zachowania, które zgodnie z regulaminem banku uniemożliwia uznanie reklamacji za skuteczną. W związku z powyższym sugerowałbym kontakt z adwokatem, aby sporządzić reklamację w sposób odpowiedni oraz aby dopilnował postępowania karnego.

WItam. Moje pytanie dotyczy odrzucenia spadku po Mamie. Mama zmarła rok temu pozostawiając długi za mieszkanie socjalne w którym byłam (i nadal jestem) zameldowana. Przebywam za granicą półtora roku, jestem skłócona z Rodzeństwem i o śmierci Mamy dowiedziałam się niespełna dwa tygodnie temu kiedy to pojechałam niczego nieświadoma na wizytę do Polski. Okazało się, że czeka tam na Mnie wezwanie do pilnego wstawienia się do Zarządu Gospodarki Mieszkaniowej ( nadane w czerwcu tego roku). Udając się tam dowiedziałam się, że chodzi o zadłużenie, że sprawa musi trafić do Sądu i że to najprawdopodobniej Ja będę spadkobiercą po Mamie. Rodzeństwo zrzekło się wszelkiego spadku zaraz po śmierci Mamy, a Ja niczego nieświadoma tego nie uczyniłam i nie mam pojęcia jak taka procedura wygląda. Moje pytanie brzmi : Czy rzeczywiście jeśli się nie zrzekłam to te długi automatycznie przechodzą na Mnie i bede musiała je spłacać czy z uwagi na sytuację mogę jeszcze jakoś spróbować uratować swoją skórę?

Szanowna Pani. Termin do złożenia oświadczenia o odrzuceniu spadku wynosi 6 miesięcy liczonych od daty dowiedzenia się o śmierci spadkodawcy (czyli w tym przypadku Pani Mamy). Może Pani złożyć oświadczenie przed Sądem lub notariuszem (chociaż w tym przypadku polecałbym jednak wszczęcie sprawy sądowej). W jej trakcie musi Pani udowodnić, iż o śmierci spadkodawcy dowiedziała się Pani długo po śmierci (z uwagi na bliskie pokrewieństwo Sąd może tak od razu nie dać wiary, iż nie wiedział Pani o śmierci Mamy). Pomocne może być przesłuchanie innych członków rodziny. Ogólnie sprawa wygląda na taką w której udział pełnomocnika chociażby do przesłuchiwania świadków na sali byłby wskazany.

Witam serdecznie! Mam pytanie, a nie do końca wiem, gdzie się z tym zwrócić. Jestem fotografem i prowadzę jednoosobową działalność gospodarczą. 24 listopada narzeczony złożył zamówienie poprzez Facebook na suknie do sesji ciążowych na moje dane, na moją firmę. Składając zamówienie pytał czy da radę zrobić tak by suknie dotarły do nas 6 grudnia, Pani powiedziała, że tak. Zamówienie opłacone i czekamy. 6 grudnia kiedy paczka miała być u nas u tej Pani pojawia się informacja, iż jest chora i wszystkie paczki zostaną wysłane później. Wręcz pewni, że nas to nie dotyczy, gdyż paczka powinna zostać wysłana najpóźniej wczoraj i nikt też się z nami nie kontaktował, że się nie udało... Jednak dla świętego spokoju kontaktujemy się z Panią, czy na pewno nasza paczka wyszła wczoraj i jakim kurierem. W odpowiedzi dostajemy 'kurier wczoraj nie przyjechał, bo ma zbyt dużo zamówień i odbierze paczkę dzisiaj (czyli 6.12). Problem jest taki, że suknie były nam potrzebne na 6.12, gdyż tego dnia umówiliśmy sesje brzuszkową. Klientka była poinformowana jakie otrzyma suknie podczas sesji (kolory i model), a tu się okazuje, że paczki nie będzie. Skontaktowaliśmy się z naszą klientką celem przełożenia sesji na następny dzień mówiąc, że suknie do nas nie dotarły 6.12 i będą 7.12. By klientka się zgodziła i by nie robiła problemów, postanowiliśmy obniżyć jej koszt sesji o wpłacony wcześniej zadatek. Pani się zgodziła. Caly dzień (6.12) próbowaliśmy otrzymać nr do śledzenia przesyłki (Pani nie odbierała naszych telefonów, a na wiadomości odpisywał średnio co 3-4h) Az w końcu dostaliśmy o godzinie 20:00 informacje ze paczka jest w sortowni dpd i nr przesyłki. Problem jest taki, że sprawdzając nr przesyłki widnieje informacja 'Zarejestrowano dane przesyłki, przesyłka jeszcze nie nadana' z godziny 19:57! Co oznacza, że paczka nie zostanie wysłana tego dnia. Pani twierdzi, że jest chora i nie mogła wydać kurierowi paczki więc poprosiła męża żeby zawiozl ja do punktu dpd. I na tym kontakt się urwał. Dzisiaj mamy przełożoną sesje, a sukni nie otrzymamy, ponieważ dopiero dzisiaj prawdopodobnie zostanie ona wyslana. Pytanie jest takie, czego mogę w takiej sytuacji żądać? Skoro zamówienie było składane na firmę. Czy jedyne co mogę to zrezygnować z zamówienia, ponieważ Pani nie wyrobiła się w terminie? A co z tym, że w ramach rekompensaty dałam mojej klientce zniżkę w wysokości zadatku? I najprawdopodobniej będę zmuszona wykonać sesję nie pobierając od klientki żadnej opłaty, gdyż nie mam dla niej sukien. O ile ona w ogóle będzie chciała jeszcze sesję wykonać. Czego mogę zadać od firmy u której zamówiłam suknie? Czy mogę się ubiegać o częściowy zwrot kwoty, którą zapłaciłam za nie? Pozdrawiam, Kamila

Szanowna Pani. Jeżeli udowodnimy, iż druga strona wiedziała o tym, że suknie są potrzebne na konkretny dzień to oprócz prawa do odstąpienia od umowy (i wtedy wpłacone kwoty winny zostać w całości zwrócone i suknie będzie można zamówić u innego dostawcy) można będzie pozwać drugą stronę za powstałą szkodę - tj. kwoty które straciła Pani z powodu niewykonania zlecenia.

Masz problem z urzędem skarbowym albo grozi Ci odpowiedzialność karno-skarbowa?

F. Roosevelta 4/1, 60-829 Poznań

Odpowiada w ciągu 24 godzin

  • Odpowiedzi na pytania

Kancelaria Adwokacka Adwokat Agnieszka Kwapień

Tadeusza Kościuszki 56/2, 40-047 Katowice

Chłodna 2a, 40-311 Katowice

Odpowiada w ciągu 24 godzin

  • Usługi wycenione
  • Odpowiedzi na pytania

Telefoniczna porada prawna

15 minut rozmowy telefonicznej z prawnikiem, w celu uzyskania porady prawnej abyś mógł ze spokojem podjąć decyzję, jak postąpić w Twojej sprawie dalej. Prawnik odpowie na pytania i udzieli konkretnych informacji.

49,00 zł wybieram

Leciński Mariusz. Kancelaria radcy prawnego

Szosa Chełmińska 27, 87-100 Toruń

Puk Maciej Kancelaria Radcy Prawnego i Doradcy Restrukturyzacyjnego

Nowowiejskiego 43 /5, 61-733 Poznań

Odpowiada w ciągu 5 godzin

Kancelaria Adwokacka Bartosz Sufryd

Nowowiejskiego 20/1, 61-732 Poznań

Wróć na górę