BLACK FRIDAY i wyprzedaże - JAK SOBIE RADZIĆ OD STRONY PRAWNEJ

Zaczyna się sezon wyprzedaży, Black Friday, Black Weekend, Cyber Monday, zaraz wyprzedaże przedświąteczne i poświąteczne.

Black FrIday, Black Weekend, Cyber Monday - wyprzedaże, obniżki, rabaty. Zawsze się dzieje.


Skoro dzieje się w czasie, to będzie działo się też po. Żeby pomóc Wam się w tym odnaleźć, mam dla Was kilka wskazówek czego nie możesz robić gdy jesteś Sprzedawcą i czego nie może robić Sprzedawca, gdy to ty obudziłeś się z kacem "powyprzedażowym" i postanawiasz odwrócić bieg wydarzeń :)

 

 

 

 

Dowiedz się jak poradzić sobie po szale zakupów on-line i jakie teksty są zabronione gdy jesteś Sprzedawcą, a przed jakimi tekstami się bronić, jeśli jesteś kupującym.

 

 

TAKIE SYTUACJE SĄ STANDARDEM:

" Proszę Pani, kupiła Pani produkt przeceniony o 50%, ze wzgledu na to, zamiast 2 lat rękojmi za wadę rzeczy przysługuje Pani tylko 1 rok"


" Droga Pani, nie może Pani oddać tych 3 sukienek. Zakup był po tak dużej promocji a towar limitowany, więc niestety nie ma Pani 14-dniowego terminu na odstąpienie. Zablokowała Pani możliwość kupna tych towarów innym osobom".

"Drogi Panie, kupił Pan dostęp do e-booka w niższej cenie. Brak było checkboxa o rezygnacjiz prawa do odstąpienia od umowy, ale to przecież wiadomo, że jak przesyłam ebook, który może Pan przeczytać, to to prawo Panu nie przysługuje".

Czy wiesz, że żaden z tych tekstów nie powinien być wypowiedziany:), a jeśli już nawet zostałby wypowiedziany, to nie ma żadnego uzasadnienia prawnego?

Chcesz wiedzieć dlaczego? 

 

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ Z ARTYKUŁU:  Jak sobie radzić w czasie "po Black Friday" od strony prawnej?

 

PS. Jeśli zamierzasz ruszyć ze sprzedażą online, przypominam, że na stronie www.kingakonopelko.pl w przypiętym wpisie masz możliwość zapisać się na 7-dniową darmową dawkę wiedzy o prawnych aspektach sprzedaży online.