zwrot towaru,odpowiedzialność sprzedawcy

Pytanie z dnia 12 kwietnia 2019

Dzień dobry, w zeszła srodę sprzedalam suknie slubna dziewczynie za pobraniem. Umowilysmy się jedynie telefonicznie, że podlega ona zwrotowi jedynie gdy okaże się podarta/uszkodzona/brudna. Jeśli jednak okaże się, że wymaga poprawek krawieckich kupująca na własną rękę zorganizuje sobie krawcowa. W dniu otrzymania sukni ( poniedzialek) napisała mi na fb, że suknia jest piękna, wygląda jak milion dolarów, wczoraj napisała jednak, że rodzina jej mówi, że na niej źle leży, i że chce odesłać. Czy muszę się zgadzać na zwrot? Kiedy odmowilam, zaczęła straszyć mnie policja i wymyślać, że suknia jest zniszczona. Posiadam jednak jej wcześniejsze wiadomości o tym jak chwali suknie. Nie wiem co robić. Poproszę o poradę.

Dzień dobry, jeśli sprzedała ją Pani jako osoba fizyczna, a nie przedsiębiorca, nie musi przyjmować zwrotu, skoro suknia jest zgodna z umową. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl

Odpowiedź nr 1 z dnia 12 kwietnia 2019 12:23 Zmodyfikowano dnia: 12 kwietnia 2019 12:23 Obejrzało: 316 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

proszę nie robić nic, nic Pani nie może zrobić oprócz straszenia

Odpowiedź nr 2 z dnia 13 kwietnia 2019 14:35 Zmodyfikowano dnia: 13 kwietnia 2019 14:35 Obejrzało: 309 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.