Zwrot towaru zakupionego przez internet.

Pytanie z dnia 18 maja 2020

Witam! Przed kwarantanna kupilem towar w sklepie. Po tygodniu wyslalem poczta z powrotem( przed tym zlozylem reklamacje). Zakup byl zrobiony 13 marca i do dnia disziejszego nie dostalem zwrot. Mam potwierdzenie wysylki, zakupu w online bankingu i na koncie sklepu, tylko nie mam paragonu. Wysylalem z 15 maili, dzwonilem z 5 razy i nic. Mowia ze prelew BEDZIE zrpbiony, ale nic. Co moge zrobic w takiej sytuacji? Z gory dziekuje!

Dzień dobry, jeśli skutecznie odstąpił Pan od umowy, trzeba wysłać wezwanie do zapłaty, a następnie wnieść pozew do sądu. Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634

Odpowiedź nr 1 z dnia 19 maja 2020 11:06 Zmodyfikowano dnia: 19 maja 2020 11:06 Obejrzało: 162 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Czy formalne wezwanie pisemne było kierowane do sklepu?

Odpowiedź nr 2 z dnia 19 maja 2020 23:38 Zmodyfikowano dnia: 19 maja 2020 23:38 Obejrzało: 160 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.