Zwrot sprzętu AGD zakupionego na fv.

Pytanie z dnia 17 kwietnia 2023

Witam,

Zakupiłam lodówkę na firmę przez internet (transakcja między przedsiębiorcami). Lodówka okazała się nie być w pełni sprawna, co zostało potwierdzone dopiero po 2 miesiącach od zakupu – diagnozę postawił zewnętrzny serwis AGD.

Pytanie brzmi:
1. Czy przysługuje mi możliwość zwrotu urządzenia skoro produkt został mi sprzedany wadliwy (a miał być w pełni sprawny), a wada została stwierdzona po 2 miesiącach?
2. Jeśli nie mogę żądać zwrotu kosztów ale wysłać urządzenie do naprawy w ramach przysługującej mi gwarancji, to kto ponosi koszt wysyłki w obie strony?
Z góry dziękuję za pomoc.

Dzień dobry. Można na podstawie rękojmi.

Odpowiedź nr 1 z dnia 17 kwietnia 2023 12:40 Zmodyfikowano dnia: 17 kwietnia 2023 12:40 Obejrzało: 121 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.