Zarzut nienależytego wykonania usługi krawieckiej.

Pytanie z dnia 19 sierpnia 2020

Jestem właścicielem firmy krawieckiej i Sprawa dotyczy wykonania usługi skrócenia i przerobienia sukni ślubnej Usługa ta i została wykonana niestety Klientka twierdzi że usługa została wykonana nienależycie i żąda w piśmie odszkodowania w kwocie równo wartej kwocie zakupu sukni ślubnej i zwrotu połowy kosztów za wykonanie usługi pytanie moje brzmi czy w przypadku zwrotu żądanej przez klientkę kwoty suknia która była przerabiana powinna zostać u mnie czy powinna zostać zwrócona klientce Bo obawiam się że bardziej to chodzi o próbę wyłudzenia pieniędzy ponieważ Klientka stwierdziła że kupiła już drugą suknię a za tą życzy sobie pieniądze a oczywiście suknie ową zabrała. Proszę o doradzenie mi jak mam się zachować klientka w piśmie powołuje się na artykuł 471 kodeksu cywilnego

Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników


Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.