Zamówienie online w sklepie.

Pytanie z dnia 26 września

Witam dnia 13.09 zamawiałam w sklepie X online przedmiot o wartości 200 zł . 16.09 dostałam wiadomość ze sklepu że przesyłka się opozni max 3 dni i jeśli po tym czasie nie zostanie dostarczone mam się kontaktować z nimi. Tak wie
zrobiłam. Dnia 22.09 dostałam odpowiedz "zgłoszenie dotyczące zamówienia jest w trakcie opracowania i zostało przekazane do odpowiedniego działu. Niezwłocznie po uzyskaniu odpowiedzi skontaktuję się ponownie." Do dnia dzisiejszego nie mam żadnej odpowiedzi. Co mogę zrobić w takiej sytuacji ?

Dzień dobry, proszę przeczytać regulamin tego sklepu i znaleźć w nim postanowienia, które regulują składanie reklamacji na taki sposób obsługi: być może zamówienie można anulować, odstąpić od niego. Adw. Elżbieta Walczak, www.walczaklegal.com, tel. 662 069 190

Odpowiedź nr 1 z dnia 26 września 2022 21:13 Zmodyfikowano dnia: 26 września 2022 21:13 Obejrzało: 50 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Dzień dobry, skontaktować się ponownie ze sklepem, ewentualnie prosić o zwrot pieniędzy, skoro produkt nie został doręczony. Pozdrawiam, adwokat Alicja Kociemba.

Odpowiedź nr 2 z dnia 27 września 2022 12:31 Zmodyfikowano dnia: 27 września 2022 12:31 Obejrzało: 46 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.