Zamówienie online w sklepie.

Pytanie z dnia 26 września 2022

Witam dnia 13.09 zamawiałam w sklepie X online przedmiot o wartości 200 zł . 16.09 dostałam wiadomość ze sklepu że przesyłka się opozni max 3 dni i jeśli po tym czasie nie zostanie dostarczone mam się kontaktować z nimi. Tak wie
zrobiłam. Dnia 22.09 dostałam odpowiedz "zgłoszenie dotyczące zamówienia jest w trakcie opracowania i zostało przekazane do odpowiedniego działu. Niezwłocznie po uzyskaniu odpowiedzi skontaktuję się ponownie." Do dnia dzisiejszego nie mam żadnej odpowiedzi. Co mogę zrobić w takiej sytuacji ?

Dzień dobry, proszę przeczytać regulamin tego sklepu i znaleźć w nim postanowienia, które regulują składanie reklamacji na taki sposób obsługi: być może zamówienie można anulować, odstąpić od niego. Adw. Elżbieta Walczak, www.walczaklegal.com, tel. 662 069 190

Odpowiedź nr 1 z dnia 26 września 2022 21:13 Zmodyfikowano dnia: 26 września 2022 21:13 Obejrzało: 219 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Dzień dobry, skontaktować się ponownie ze sklepem, ewentualnie prosić o zwrot pieniędzy, skoro produkt nie został doręczony. Pozdrawiam, adwokat Alicja Kociemba.

Odpowiedź nr 2 z dnia 27 września 2022 12:31 Zmodyfikowano dnia: 27 września 2022 12:31

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.