Zamówienie internetowe.

Pytanie z dnia 02 sierpnia 2022

Witam serdecznie, zakupiłam rower w sklepie internetowym zapłaciłam i rower miał być dostarczony do wybranego sklepu. Do sklepu dotarl jednak pracownicy nie przyjęli go w dostawie dokumentowej i rower został wydany beż żadnych papierów potwierdzający odbior. Po kilku dniach gdzie sklep w dalszym ciągu nie potwierdził przyjęcia dostawy otrzymałam zwrot pieniędzy. Po około 2 miesiącach sklep z którego rower odebralam dzwoni że jest obciążony kosztami i dopomina się zapłaty co w takiej sytuacji?

Dzień dobry, jeśli odebrała Pani rower, to ma obowiązek za niego zapłacić. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634

Odpowiedź nr 1 z dnia 3 sierpnia 2022 07:54 Zmodyfikowano dnia: 3 sierpnia 2022 10:21 Obejrzało: 145 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Dzień dobry. W tej sytuacji należy dokonać zapłaty (skoro faktycznie odebrała Pani rower to sprzedawca wykonał swoje zobowiązanie wynikające z umowy sprzedaży). Pozdrawiam. Adw. Tomasz R. Weigt, tel. 601-225-208

Odpowiedź nr 2 z dnia 3 sierpnia 2022 08:18 Zmodyfikowano dnia: 3 sierpnia 2022 08:18 Obejrzało: 143 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.