Zamówienie internetowe.

Pytanie z dnia 02 sierpnia

Witam serdecznie, zakupiłam rower w sklepie internetowym zapłaciłam i rower miał być dostarczony do wybranego sklepu. Do sklepu dotarl jednak pracownicy nie przyjęli go w dostawie dokumentowej i rower został wydany beż żadnych papierów potwierdzający odbior. Po kilku dniach gdzie sklep w dalszym ciągu nie potwierdził przyjęcia dostawy otrzymałam zwrot pieniędzy. Po około 2 miesiącach sklep z którego rower odebralam dzwoni że jest obciążony kosztami i dopomina się zapłaty co w takiej sytuacji?

Dzień dobry, jeśli odebrała Pani rower, to ma obowiązek za niego zapłacić. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634

Odpowiedź nr 1 z dnia 3 sierpnia 2022 07:54 Zmodyfikowano dnia: 3 sierpnia 2022 10:21 Obejrzało: 20 osób
Wysłano podziękowanie do {[ success_thanks_name ]}
{[ e ]}

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną? {[ total_votes ? getRating() : 0 ]}% uznało tę odpowiedź za pomocną ({[ total_votes ]} głosów)

Podziękowałeś prawnikowi

{[ e ]}
{[ rlc.lawyer ]}
Twoje imię:
Dane znajomego:

Wysłaliśmy znajomemu Twoją rekomendację

Dzień dobry. W tej sytuacji należy dokonać zapłaty (skoro faktycznie odebrała Pani rower to sprzedawca wykonał swoje zobowiązanie wynikające z umowy sprzedaży). Pozdrawiam. Adw. Tomasz R. Weigt, tel. 601-225-208

Odpowiedź nr 2 z dnia 3 sierpnia 2022 08:18 Zmodyfikowano dnia: 3 sierpnia 2022 08:18 Obejrzało: 18 osób
Wysłano podziękowanie do {[ success_thanks_name ]}
{[ e ]}

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną? {[ total_votes ? getRating() : 0 ]}% uznało tę odpowiedź za pomocną ({[ total_votes ]} głosów)

Podziękowałeś prawnikowi

{[ e ]}
{[ rlc.lawyer ]}
Twoje imię:
Dane znajomego:

Wysłaliśmy znajomemu Twoją rekomendację

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.