Pytanie z dnia 18 lipca 2018

Wykonawca wykonał usługę transportu moim pojazdem na terenie UE za wykonaną usługę wystawił fakturę.
Przy rozliczeniu trasy brakowało potwierdzenia rachunku na zakup paliwa za które zapłaci ł wykonawca kartą z naszego rachunku.
Tym samym kwotę odjęłam od należności głównej z faktury tak jak zostało to ustalone z wykonawca usługi.
Wykonawca domaga się uregulowania należności tj,kwoty w ciągu 7 dni która została potrącona a nie przedstawił mi rachunku potwierdzającego zakup paliwa.
Moje konto zostało obciążone transakcją na które Pan nie dał mi rachunku.
Przysłał mi wezwanie do zapłaty.
Co możemy z tym zrobić?

Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników


Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.