Wniosek o kredyt hipoteczny.

Pytanie z dnia 11 sierpnia 2020

Dzień dobry, 1.07 składałam wniosek o kredyt hipoteczny. Od pracownicy banku w dniu podpisania wniosku otrzymałam konkretne informacje i zapewnienia, iż decyzja kredytowa będzie w przeciągu maksymalnie 30 dni kalendarzowych z opcją przyśpieszenia. Jednakże po upłynięciu 30 dni i rozmowie z kierownikiem oddziału banku okazało się, iż zostalismy wprowadzeni w błąd. Ogólnie dużo informacji uzyskanych przez pracownika banku, na których opieraliśmy swoje działania odbiegają w dużej mierze od słów kierownika placówki. Na chwilę obecną nadal czekamy na decyzję banku w sprawie naszego wniosku, nie ma żadnej informacji odnośnie terminu otrzymania decyzji kredytowej. Czy w jakikolwiek sposób możemy żądać naszych praw? Kierownik banku nie poczuwa się do odpowiedzialności oraz spełnienia zapewnień swojego niekompetentnego pracownika banku, a my nadal jesteśmy zbywani....

Dzień dobry Pani, W relacjach z bankiem najistotniejsze jest wykazanie informacji, które zostały przekazane w związku z zawarciem umowy kredytu hipotecznego. Jak rozumiem, wszelkie kwestie i zapewnienia były przekazywane ustnie przez pracowników banku, co utrudnia dowodzenie swoich racji. Proponowałabym skierowanie do banku pisemnej prośby o wyjaśnienie zaistniałej sytuacji. Gdyby potrzebowała Pani wsparcia, chętnie pomogę w zredagowaniu właściwego pisma.

Odpowiedź nr 1 z dnia 11 sierpnia 2020 12:39 Zmodyfikowano dnia: 11 sierpnia 2020 12:39 Obejrzało: 238 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.