Pytanie z dnia 19 kwietnia 2018

Witam, zamówiłam od osoby prywatnej kosmetyk, ale po otrzymaniu nie zgadza się on ze zdjęciami, które wysłał sprzedawca. Upominałam się o zwrot pieniędzy i odesłanie z mojej strony, ale pieniądze nie zostały wpłacone od ok. 2 miesięcy. Co robić skoro transakcja odbywała sie na snapchacie i nie ma dowodów, jest szansa na odzyskanie pieniędzy ?

A print screen strony snapchatu? Obecnie wystarczy forma dokumentowa a nie tylko dokument. Poza tym dowodem jest wszystko także telefon tablet laptop - jeżeli zawartości nie można skopiować na pendrive czy płytę czy wydrukować

Odpowiedź nr 1 z dnia 20 kwietnia 2018 12:02 Zmodyfikowano dnia: 20 kwietnia 2018 12:02 Obejrzało: 322 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Bez dowodów niestety nic Pani nie zrobi.

Odpowiedź nr 2 z dnia 20 kwietnia 2018 14:28 Zmodyfikowano dnia: 20 kwietnia 2018 14:28 Obejrzało: 321 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.