Pytanie z dnia 13 listopada 2017

Witam.
We wrześniu 2017 r na Allegro kupiłem używaną klapę kompletną na serwisie Allegro z przesyłką. Nadawca nadal to po przez Pocztę Polską - Pocztex 24. Przesyłka ta dotarła do mnie z dużym opóźnieniem, co się okazało, że w klapie tej została zbita szyba tylna (Przesyłka nie była w ogóle otwierana). Nadawca nie ciachał odebrać uszkodzonej przesyłki i ją przyjąłem. Przesyłka była ubezpieczona do 500 zł, ale zaznaczone było wartość towaru 200 zł. Podczas odbioru z Poczty spisaliśmy protokół szkody, zrobiłem zdjęcia i wysłałem to mailem do Poczty w celu reklamacji uszkodzonej przesyłki. Poczta po rozpatrzeniu reklamacji uszkodzonej przesyłki oraz opóźnienia wypłaciła mi około 270 zł. Ta kwota była zbyt niska na pokrycie naprawienia szkody (zakup szyby tylnej oraz jej montaż w serwisie to około 600-700 zł). W związku z tym odpisałem Poczcie, ze nie zgadzam się na tak niska kwotę oraz zgłosiłem droga mailową do Pocztexu, wraz z w/w dokumentacją szkody - jako szkoda, ponieważ Pocztex nie miał nic zgłoszonego. Szkodę wysłałem 03.X.2017, a ze Pocztex do 6.X.2017 nic nie odpisał, mailem wysłałem do nich zapytanie i żądanie wypłaty odszkodowania po już jest po terminie, otrzymałem, że odpowiedź decyzję wydano03-XI.2017. Niestety decyzja została wysłana dopiero 07.11.2017. Odmownie.
Proszę o pomoc czy mam szanse walki o wyższe odszkodowanie i czy decyzja została wysłana zgodnie z przepisami?
pozdrawiam.Marcin

Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników


Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.