Pytanie z dnia 27 grudnia 2016

Witam.
Sprawa dotyczy reklamacji obuwia.
Zareklamowałem obuwie po mies. użytkowania. W chwili obecnej sprzedawca zaproponował zwrot 100zł na naprawę w wykwalifikowanym zakładzie szewskim. Co w takiej sytuacji zrobić? Moim zdaniem nie jest to zgodne z przepisami. Pozdrawiam Michał

Dzień dobry, jeśli reklamacja była zasadna, sprzedawca ma obowiązek naprawić obuwie lub wymienić je na nowe wolne od wad. Niestety podaje Pan zbyt mało szczegółów reklamacji i nie wskazuje czego dokładnie żądał od sprzedawcy, aby można było określić dalsze kroki. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska-Ulewicz

Odpowiedź nr 1 z dnia 27 grudnia 2016 23:02:56 Obejrzało: 17 osób
Wysłano podziękowanie do {[ success_thanks_name ]}
{[ e ]}

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną? {[ total_votes ? getRating() : 0 ]}% uznało tę odpowiedź za pomocną ({[ total_votes ]} głosów)

Podziękowałeś prawnikowi

{[ e ]}
{[ rlc.lawyer ]}
Twoje imię:
Dane znajomego:

Wysłaliśmy znajomemu Twoją rekomendację

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.