Pytanie z dnia 27 grudnia 2016

Witam.
Sprawa dotyczy reklamacji obuwia.
Zareklamowałem obuwie po mies. użytkowania. W chwili obecnej sprzedawca zaproponował zwrot 100zł na naprawę w wykwalifikowanym zakładzie szewskim. Co w takiej sytuacji zrobić? Moim zdaniem nie jest to zgodne z przepisami. Pozdrawiam Michał

Dzień dobry, jeśli reklamacja była zasadna, sprzedawca ma obowiązek naprawić obuwie lub wymienić je na nowe wolne od wad. Niestety podaje Pan zbyt mało szczegółów reklamacji i nie wskazuje czego dokładnie żądał od sprzedawcy, aby można było określić dalsze kroki. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska-Ulewicz

Odpowiedź nr 1 z dnia 27 grudnia 2016 23:02 Obejrzało: 247 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.