Pytanie z dnia 11 czerwca 2018

Witam serdecznie.
Mam następujący problem.
W styczniu br sprzedałam samochód Panu X. Do samochodu nie miał żadnych zastrzeżeń, było to 5-letnie auto- użytkowałam je 3 lata bez najmniejszej awarii. Tydzień temu odebrałam telefon od Pana X który poinformował mnie, że w aucie nie działa klimatyzacja, był u swojego znajomego mechanika który stwierdził, że pompa klimatyzacji nie działa i ta usterka na pewno była kiedy kupował samochód ode mnie. Zostałam również poinformowana, że poniosę koszty naprawy tj. 1tys zł, dodam również, że z Panem X nie ma żadnych dyskusji, nie daje mi dojść do słowa, grozi, że jest urzędnikiem państwowym ma znajomości, że jego żona zna rzeczoznawców i po naprawie auta mechanik wystawi na mnie fakturę. Nie zgodziłam się na naprawy wykonywane na mój koszt ponieważ w aucie klimatyzacja była sprawna (używałam jej przez 3 sezony letnie więc jestem tego pewna), do dnia dzisiejszego mój telefon się urywa, Pan X wydzwania z różnych numerów i chce mnie zmusić do zapłacenia za naprawę. Auto w tej chwili jest u mechanika i myślę, że po naprawie kupujący będzie chciał założyć mi sprawę. Bardzo proszę o odpowiedź co Państwo myślą o tej sytuacji.

Dzień dobry, ponad 5 miesięcy po sprzedaży używanego pojazdu raczej trudno będzie wykazać, że wada tkwiła w samochodzie. Polecam już teraz wysłać do kupującego oficjalne pismo w tej sprawie ze wskazaniem, dlaczego nie ponosi Pani odpowiedzialności za wadę i z wezwaniem do zaprzestania naruszania Pani dóbr osobistych. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz

Odpowiedź nr 1 z dnia 12 czerwca 2018 12:44 Zmodyfikowano dnia: 12 czerwca 2018 12:44 Obejrzało: 304 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.