Pytanie z dnia 16 marca 2018

Witam. proszę o pomoc. Sprawa wygląda następująco. Wyslalam konsolę xbokx do naprawy. Wróciła z tym samym uszkodzeniem. Pan nie mial oporów zeby przyjąć ja z powrotem choć upieral sie ze ja naprawial. Zostala wysłana ponownie. I od miesiaca ten pan nie odbiera telefonu od nas. Co mam w takim przypadku zrobic.

Wysłać oficjalne pismo z zapytaniem na jakim etapie jest Pana napraw. Może nie odbierać nie tylko dlatego, że nie wykonał naprawy, ale np. ze względu na siłę wyższa np. wypadek, choroba. Jeżeli natomiast to jest celowe działanie to takie wezwanie jest traktowane jako przedsądowe. Mozę Pan po bezskutecznym doręczeniu wystąpić na drogę sądową o zapłatę lub wydanie rzeczy.

Odpowiedź nr 1 z dnia 16 marca 2018 18:37 Zmodyfikowano dnia: 16 marca 2018 18:37 Obejrzało: 314 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.