Pytanie z dnia 01 maja 2018

Witam
Pracuję w sklepie obuwniczym i mam problem z jedną reklamacją. 14
kwietnia została przyjęta reklamacja na buty, które już raz były
reklamowane na tą samą wadę. Pierwsza reklamacja została rozpatrzona i
buty zostały naprawione grzecznościowo gdyż wada leżała po stronie
konsumenta. Pani zareklamowała buty ponownie na tą samą wadę i tu
wystąpił problem, gdyż sklep poinformował klientkę w 16 dniu. Klientka
przy drugiej reklamacji zażądała zwrotu gotówki lub wymiany butów na
nowe. Dział reklamacji naprawił jej te buty ponownie grzecznościowo ale
pani nie chce już tych butów bo twierdzi że minęło 14 dni i należy
się jej to co żądała przy składaniu tej reklamacji. Jednak w czasie
tych dwóch tygodni kalendarzowych wystąpiły dwie niedziele ustawowo
wolne od handlu. Czy termin 14 dni przedłuża się o te dwie wolne
niedziele? Czy mogę uchronić się od płacenia klientce lub wydawania jej
nowej pary? Na formularzu reklamacyjnym podany był termin 21.04.2018r. ale
po dodaniu tych wolnych niedziel wychodziłby 16.04.2018.
Bardzo proszę o pomoc i z góry dziękuję.

Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników


Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.