Pytanie z dnia 23 lutego 2018

Witam. Poszukuję pomocy. Zostałam oszukana przez firmę FDM. Firma oszukuje klientów nie tylko na jakości, ale robi też bardzo duże problemy z reklamacjami i zwrotem pieniędzy. Moja reklamacja jest rozpatrywana tylko względnie. Firma nie chce zwrócić pieniędzy. Materac Ginaso Max Hr Kokos jest niezgodny z zamówieniem. Firma stosuje praktyki wprowadzające konsumenta w błąd, czasem kasuje negatywne opinie.
W związku z prawie niemożliwym kontaktem ze strony tej firmy, zaczęłam się interesować tym, czy jestem jedyną oszukaną klientką. Otóż na allegro znalazłam 28 negatywnych opinii. Wciąż przybywa nowych.

Link do allegro (w razie gdyby firma chciała je usunąć, mam screeny w kilku kopiach):
https://allegro.pl/uzytkownik/28777362/oceny?recommend=false&to=1494000870848&page=2

Chcę, żeby firma zabrała materac i oddała mi moje pieniądze, bo się zapada i wszystko boli (zamawiałam twardy materac). Produkt był robiony na zamówienie. Firma powiedziała, że nie ma zwrotów. Znam ustawę i wiem, że z towarem robionym na zamówienie, jest ciężko w procesie reklamacji, ale problem w tym, że produkt od początku był uszkodzony. I co? Rozumiem, że bardziej istotne jest to, że był robiony na zamówienie, niż to, że firma naraża mnie na niedogodności. Nie ufam im, czytałam, że zabierają na reklamację i nie dają znaku życia, po czym towar wraca i śmierdzi, albo jest jeszcze gorzej.

Dzień dobry, wykonanie towaru na zamówienie ma znaczenie w kontekście odstąpienia od umowy zawartej na odległość, a nie w sprawie reklamacji i korzystania z rękojmi. Należy więc w tej sprawie po prostu skorzystać z rękojmi. Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz

Odpowiedź nr 1 z dnia 26 lutego 2018 11:47 Zmodyfikowano dnia: 26 lutego 2018 11:47 Obejrzało: 456 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.