Pytanie z dnia 12 maja 2020

Witam,

otrzymałem informację o automatycznie odnowionej subskrypcji premium w aplikacji do nauki języków (busuu), w wyniku której pobrano z karty opłatę (200zł) z pomocą usługi PayPal. Gdy zobaczyłem tą transakcję natychmiast anulowałem tą subskrypcję. Jednakowoż wcześniej nie otrzymałem żadnej informacji o możliwym pobraniu płatności w celu przedłużenia subskrypcji. Wydaje mi się to niezgodne z prawem. Czy w tej sytuacji przysługuje mi zwrot płatności? Napisałem również 5 maja do nich maila - niestety do dnia dzisiejszego nie otrzymałem odpowiedzi. Mam jeszcze możliwość anulowania tej transakcji za pomocą PayPal. Tylko nie wiew czy nie narażę się w ten sposób na jakieś konsekwencje. Proszę o radę.

Pozdrawiam
Mateusz

Dzień dobry, niezbędne wydaje się zapoznaniem z regulaminem świadczenia usługi i kwestią anulowania subskrypcji. Rozumiem, że zapłacił Pan za usługę z góry do której ma Pan teraz cały czas dostęp? W razie dalszych pytań lub wątpliwości proszę o kontakt. Pozdrawiam adw. Małgorzata Brezdeń

Odpowiedź nr 1 z dnia 13 maja 2020 12:23 Zmodyfikowano dnia: 13 maja 2020 12:23 Obejrzało: 421 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Należałoby w tej sytuacji zapoznać się z warunkami umowy o świadczenie usługi/regulaminem, Pan jako konsument korzysta z ochrony przed nieuprawnionym obciążaniem kosztami jeżeli nie zostały one wyraźnie wskazane w umowie, sugerowałbym wstrzymanie transakcji i jak najszybsze zapoznanie sie z warunkami

Odpowiedź nr 2 z dnia 13 maja 2020 13:17 Zmodyfikowano dnia: 13 maja 2020 13:17 Obejrzało: 419 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.