Pytanie z dnia 22 marca 2018

Witam, niecały miesiąc temu zakupilismy nowe auto, sprzedawca poinformował nas o naprawie belki i paru drobiazgow, lecz po niespełna tygodniu auto zaczęło się psuć, źle działa instalacja gazowa, auto gazuje i okazało się że cały alternator do wymiany, o tym wszystkim nic nie wiedzielismy, oczywiście telefonicznie informowaliśmy sprzedawcę o wadach a po zdiagnozowaniu alternatora chcemy odstąpić od umowy lecz sprzedawca nie poczuwa się do odpowiedzialności, na chwile obecną autem strach jeździć bo silnik gasnie, wysłaliśmy kopie dokumentacji napraw i diagnozowania auta oraz odstąpienie od umowy i prośbę o polubowne odstąpienie od umowy, czy możemy zrobić coś jeszcze? Dodam że to osoba prywatna i nasza sporządzona umowa jest nieważna ponieważ została błędnie wypełniona przez sprzedawcę a druga wysłana przez niego niestety też z błędami

Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników


Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.