Pytanie z dnia 05 maja 2016

Witam moje pytanie związane jest z prawem konsumenta,sytuacja wygląda tak 13.04.16 około godz. 20 zakupiłam zapalniczkę o wartości 179zł.Po powrocie do domu podczas pierwszego użytkowania z zapalniczki warstwami zaczął schodzić lakier,od razu zareklamowałam zapalniczkę Pani oświadczyła mi że mogę zrobić to u nich lub sama ponieważ zapalniczkę trzeba wysłać do firmy Zippo gdyż oni sami tego nie rozpatrzą i nie wie kiedy uzyskamy odpowiedź. Według zgłoszenia termin rozpatrzenia to 28.04.16 ale do tej pory pani nic nie wie i mówi że to nie jej wina i mamy czekać.Co mogę zrobić

Dzień dobry, z rękojmi powinna Pani korzystać u sprzedawcy. Skoro złożyła Pani reklamację u producenta, jak mniemam skorzystała z gwarancji. Proszę więc sprawdzić dokument gwarancyjny. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska-Ulewicz

Odpowiedź nr 1 z dnia 6 maja 2016 08:17 Obejrzało: 392 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.