Pytanie z dnia 07 grudnia 2016

Witam
Mam pytanie odnośnie reklamacji wycieczki w BP Itaka.Reklamację wysłałem dnia 21 września ,doszła do biura 23 września ,natomiast odpowiedź do mnie została wysłana 24 października a otrzymałem ją 26 października.Z tego co wyczytałem na stronie UOKiK powinienem mieć możliwość zapoznania się z wynikiem reklamacji w ciągu 30 dni-takowej nie miałem.Zastanawiam mnie podobny problem który był opisany w państwa serwisie link tutaj https://www.specprawnik.pl/zapytaj-prawnika/problem/witam-moim-problemem-jest-nastepujaca-korespondenc/ a szczególnie odpowiedz wklejona od biura podróży i nawiązanie do zmian w Kodeksie Cywilnym zmiana przepisów w zakresie Kodeksu Cywilnego weszła w życie 08.09.2016 (http://isap.sejm.gov.pl/DetailsServlet?id=WDU20150001311.Czy te zmiany w jakikolwiek sposób rzutują na sprawę.Opisany problem z linka był sprzed zmian ustawy mój już po zmianowy.

Dzień dobry, zgodnie z przepisem art. 16b ust. 5 ustawy o usługach turystycznych: "Jeżeli organizator turystyki nie ustosunkuje się na piśmie do reklamacji, złożonej zgodnie z ust. 3, w terminie 30 dni od dnia jej złożenia, a w razie reklamacji złożonej w trakcie trwania imprezy turystycznej w terminie 30 dni od dnia zakończenia imprezy turystycznej, uważa się, że uznał reklamację za uzasadnioną". Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz

Odpowiedź nr 1 z dnia 7 grudnia 2016 11:09:22 Obejrzało: 37 osób
Wysłano podziękowanie do {[ success_thanks_name ]}
{[ e ]}

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną? {[ total_votes ? getRating() : 0 ]}% uznało tę odpowiedź za pomocną ({[ total_votes ]} głosów)

Podziękowałeś prawnikowi

{[ e ]}
{[ rlc.lawyer ]}
Twoje imię:
Dane znajomego:

Wysłaliśmy znajomemu Twoją rekomendację

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.