Pytanie z dnia 07 grudnia 2016

Witam
Mam pytanie odnośnie reklamacji wycieczki w BP Itaka.Reklamację wysłałem dnia 21 września ,doszła do biura 23 września ,natomiast odpowiedź do mnie została wysłana 24 października a otrzymałem ją 26 października.Z tego co wyczytałem na stronie UOKiK powinienem mieć możliwość zapoznania się z wynikiem reklamacji w ciągu 30 dni-takowej nie miałem.Zastanawiam mnie podobny problem który był opisany w państwa serwisie link tutaj https://www.specprawnik.pl/zapytaj-prawnika/problem/witam-moim-problemem-jest-nastepujaca-korespondenc/ a szczególnie odpowiedz wklejona od biura podróży i nawiązanie do zmian w Kodeksie Cywilnym zmiana przepisów w zakresie Kodeksu Cywilnego weszła w życie 08.09.2016 (http://isap.sejm.gov.pl/DetailsServlet?id=WDU20150001311.Czy te zmiany w jakikolwiek sposób rzutują na sprawę.Opisany problem z linka był sprzed zmian ustawy mój już po zmianowy.

Dzień dobry, zgodnie z przepisem art. 16b ust. 5 ustawy o usługach turystycznych: "Jeżeli organizator turystyki nie ustosunkuje się na piśmie do reklamacji, złożonej zgodnie z ust. 3, w terminie 30 dni od dnia jej złożenia, a w razie reklamacji złożonej w trakcie trwania imprezy turystycznej w terminie 30 dni od dnia zakończenia imprezy turystycznej, uważa się, że uznał reklamację za uzasadnioną". Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz

Odpowiedź nr 1 z dnia 7 grudnia 2016 11:09 Obejrzało: 200 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.