Pytanie z dnia 17 października 2017

Witam, mam pytanie odnośnie prawa konsumenckiego. 12.09.2017 kupiłam telefon na allegro. W opisie aukcji wynikało że sprzęt jest nowy. Po otrzymaniu okazało się, że nowy nie jest. PO kontakcie ze sprzedającym uzgodniliśmy, że wymieni mi na NOWY. 05.10.2017 otrzymałam ponownie telefon i sytuacja się powtórzyła, po kontakcie sprzedający kolejny raz proponuje wymianę. Ja już nie chcę kolejnego telefonu, kiedy mu powiedziałam że chcę zwrotu pieniędzy okazało się nie ma takiej możliwości ponieważ on nie oddaje pieniędzy. Mogę odzyskać te pieniądze? 14 dni od zakupu minęło i odstąpienie od umowy chyba nie wchodzi w grę, chyba że wymiana ma jakoś wpływ na ten 14 dniowy termin?

Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników


Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.