Pytanie z dnia 13 marca 2018

Witam mam pytanie. Nie wiem jak rozliczyć się w urzedzie skarbowym.
W 2017 roku sprzedałem mieszkanie i zaraz kupiłem drugie.
mieskzanie nr 1 kupiełm za 370 000 zł (w kredycie 300 000) 70 wkład własny.
sprzedałem je za 500 000 tys.
Z tych 500 000 tys spłaciłem kredyt 300 000 i zaostało mi 200 000.
Na nowe mieszkanie wplaciłem 150 000 i zostało mi 50 000 (na remont).
Wyczytałem że w tym roku ponoć juz nie można odliczyć kosztów kredytu.
Więc obliczam wydatkowanie ze wzoru:
(130 000 x 150 000)/500 000 = 39 000
130 000 - 39 000 = 91 000 - 19% = 17 290 dla urzędu
Czy jest dobrze obliczony?
Czy do kosztu zakupu pierwszej nieruchomości którą sprzedałem mogę doliczyć opłaty notarialne? (umowa deweloperska 2 akty notarialne).
dziekuję i pozdrawiam
Jarosław S.

Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników


Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.