Pytanie z dnia 10 marca 2023

Witam . Mam problem ze spłata terminową krydytu w Santander . Spłata zobowiązania nie przekracza ok 20 dni . Lecz po paru dniach po terminie wydzwania windykacja z którą nie chce rozmawiać ponieważ osoby tam pracujące są bardzo nie miłe i narzucają mi co mam zrobić wręcz rozkazują . I nie etycznie się wyrażają w stosunku do mnie . Gdy nie odbieram i odrzucam te nękane telefony to dzwonią do mojego pracodawcy . Co mam w tej sytuacji zrobić ?? Pozdrawiam

Dzień dobry, w takiej sytuacji podjęłabym z Santander negocjacje dotyczące zmiany harmonogramu spłat albo zawarcia porozumienia/ugody, w której zostaną ustalone jakieś dodatkowe warunki spłaty długu. Takie negocjacje rozpoczęłabym na piśmie, uważam, że nie ma sensu do nich dzwonić skoro są tacy niemili. Proszę jednak za długo z tym nie czekać, istnieje ryzyko, że wypowiedzą umowę i złożą pozew o zapłatę do sądu. Adw. Elżbieta Walczak

Odpowiedź nr 1 z dnia 12 marca 2023 19:55 Zmodyfikowano dnia: 12 marca 2023 19:55 Obejrzało: 289 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Dzień dobry, to rzeczywiście trudna sytuacja. Myślę, że jednym z możliwych rozwiązań byłoby jak najszybsze złożenie w banku wniosku o restrukturyzację zadłużenia (np. w drodze wydłużenia terminu spłaty kredytu i zmniejszenia wysokości poszczególnych rat). Jeżeli dobrze udokumentuje Pan/Pani swoją obecną trudną sytuacją finansową, jest duża szansa, że bank przychyli się do złożonego wniosku. Pozdrawiam

Odpowiedź nr 2 z dnia 13 marca 2023 08:18 Zmodyfikowano dnia: 13 marca 2023 08:18 Obejrzało: 286 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Nasz serwis korzysta z plików Cookies w celu realizacji usług i zgodnie z polityką prywatności. Można zmienić pozwolenie na zapis danych w plikach Cookies ustawiając odpowiednie opcje w swojej przeglądarce. Rozumiem