Pytanie z dnia 28 grudnia 2017

Witam. Mam problem z bankiem który zdobył mój numer telefonu bez mojej zgody w wyniku błędu pracownika. Niestety po złożeniu skargi bank nie pozbył się numeru i dale regularnie wysyła mi SMSy przypominające o zaległych ratach lub dzwoni. Co mogę zrobić w tej sytuacji?

Dzień dobry, a czy faktycznie ma Pani zadłużenie w tym banku ? Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska-Ulewicz ulewicz.kancelaria@onet.eu

Odpowiedź nr 1 z dnia 31 grudnia 2017 10:45 Zmodyfikowano dnia: 31 grudnia 2017 10:45 Obejrzało: 180 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.