Pytanie z dnia 15 października 2020

Witam, mam poważny problem propo zabiegu kosmetycznego tj makijaż permanentny który oszpecił moja twarz brwi są krzywe, a jednak zostaje to ze mną na lata chciałabym rządać zwrotu pieniędzy na poprawienie lub usunięcie dotychczasowych brwi, kosmetyczka odmówiła zwrotu pieniędzy ponieważ podpisałam kartę klienta :( i straszy mnie ze ona też współpracuje z prawnikami, a to jednak ja jestem tu poszkodowana... Co robić w takim razie

Dzień dobry, proszę o informację w jaki sposób potwierdziła Pani realizację zabiegu u kosmetyczki? Z poważaniem Małgorzata Maliszewska

Odpowiedź nr 1 z dnia 21 października 2020 22:09 Zmodyfikowano dnia: 21 października 2020 22:09 Obejrzało: 731 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.