Pytanie z dnia 04 kwietnia 2022

Witam, mam pewnien problem i nie wiem za bardzo co robic w takim wypadku.
Miesiac temu bylam na permamentnych brwiach, pani wyrysowala ksztalt wygladaly super, zgodzilam sie wiec. Po skonczonej sesji, wygladaly zupelnie inaczej niz na rysunku wstepnym, pani wytluamczyla ze beda wygladaly lepiej zjasnieja i beda lzejsze, teraz kiedy mi sie wygoily i wcale nie wygladaja lepiej, sa jeszcze gorsze, sa krzywe, jedna gruba druga chuda do tego jedna jest prosta jak od linijki i nie ma zadnego zakonczenia, wyglada jak prosta kreska przeciagnieta przez dlugosx brwi, wyglada to fatalnie. Rozmawialam z kilkoma osobami ktorzy rowniez zajmuja sie permanentynmi brwami i mysla ze mozliwe ze pani zgubila ksztalt ktory wyrysowala, zlw zajechala maszynka zrobila je za bardzo w gorw i probowala improwizowac.
Podobno w takim przypadku zabiegowiec prosi modelke o wstanie i rysuje ksztalt od nowa dla przypomnienia. W moim przypadku jednak pani kilkukrotnie kazala mi wstac ale nic nie rysowala, jedynie spojrzala i poprawiala dalej. Wyglada to tak jakby poprawiala je na oko co ostatecznie przyczynilo sie do tego ze sa krzywo zrobione do tego nie ida tak jak moje naturalne brwi, moje koncowki zgolila i zrobila tak jak mowilam proste brwi. Przez to zrobil sie tzw efekt drugich brwi. Pierwszy raz mam taka sytuacje ze zostalam oszpecona w salonie, to nie sa wlosy ktore zawsze mozna zmienic, tutaj te brwi zostana ze mna na kilka lat, wiec bede musiala je usunac jeden zabieg to koszt okolo 250zl. A czytalam, ze potrzebne jest od 3 do nawet 10 wizyt, jesyem zalamana tym jak wygladam. Nie wiem czy to odratuje u innej specjalistki czy po prostu usune.
Na teraz chcialabym sie dowiedziec co mam zrobic w takim wypadku? Doprowic sie o zwrot pieniedzy? Szczerze nie bylam usatysfakcjonowana samym zwrotem bo teraz dochodza koszty usuniecia tego.
Czy moge domagac sie zadoscuczynienia czy odszkodowania? Czy mozna to zrobic tylko sadownie? Czy istnieja jakies ugody jesli salon ma ubezpieczenie? Co jesli ich nie ma?
Prawde mowiac wolalahym zalatwic to ugodowo.
Jak najlepiej to wiec rozwiazac

Dzień dobry, w mojej ocenie może Pani żądać zarówno odszkodowania (zwrot wydanych pieniędzy na nieudany zabieg, jak również zwrot za zabiegi, które pomogą usunąć fuszerkę), jak również i zadośćuczynienie (doznała Pani krzywdy na skutek nieudanego zabiegu). Jeśli chodzi o polubowne rozwiązanie sporu, to rekomenduję wystosowanie pisma, w którym opisze Pani co się stało. Zaznaczam, że salon może nie wziąć za to odpowiedzialności - w końcu musiałby przyznać się do błędu. Dlatego istnieje taka możliwość, że sprawa ostatecznie zakończy się w sądzie. Adw. Elżbieta Walczak, www.walczaklegal.com, tel. 662 069 190

Odpowiedź nr 1 z dnia 6 kwietnia 2022 13:47 Zmodyfikowano dnia: 6 kwietnia 2022 13:47 Obejrzało: 331 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Dzień dobry, można najpierw spróbować wezwać do zapłaty - najlepiej za pośrednictwem profesjonalnego pełnomocnika. Może Pani żądać zarówno odszkodowania ale też zadośćuczynienia za doznaną krzywdę. Mogę pomóc. Zapraszam do kontaktu: gola@danielgola.pl

Odpowiedź nr 2 z dnia 6 kwietnia 2022 19:51 Zmodyfikowano dnia: 6 kwietnia 2022 19:51 Obejrzało: 330 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.