Pytanie z dnia 14 lipca 2018

Witam
Kupilem 2018-05-21 rękawiczki motocyklowe na 3 dzień od zakupu chciałem się wybrać na przejażdżkę okazało sie ze maja wade odesłałem na reklamacje trwającej półtora miesiąca. (2018-07-13)Odebralem rękawice, nadal posiadające wady fabryczne.
Sprzedawca wymiguje sie od odpowiedzialności muszę kontaktować się za ich pośrednictwem z importerem.Czy na podstawie Rekojmi to sprzedawca powinien zwrócić mnie pieniądze za towar nie zgodny z umowa czy faktycznie muszę to załatwić z importerem ? Z góry dziękuje za pomoc

Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników


Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.