Pytanie z dnia 23 kwietnia 2020

Witam. Kupilam dwie stare lampy przez internet (olx, Instagram). Lampy stojące, duże, przesyłka takich lamp jest droższa. Lampy łącznie kosztowały 1100 zł. Na aukcji nie były zapalone, nie mogłam sprawdzić jak świeca. Prosiłam o to, ale się nie doprosiłam. Zaryzykowałam, kupiłam. Przyszły, skrecilam, postawiłam. Lampy są z lat 50.maja wtyczki do kontaktu bez uziemienia. Żeby je zaświecić mąż wymienił wtyczki na nowe, co już czyni je nieoryginalne. Lampy, który kupiłam mają jedynie stary stelaż, klosze są wymienione na nowe. Lampy zaswiecilam. Okazało, się, że klosze oklejone są welurem, spod którego przeswieca jakiś papier z dziwnymi wzorami. Wygląda to fatalnie. Poprosiłam o zwrot kosztów.sprzedawca się zdecydował na zwrot pieniędzy wraz z towarem, ale przesyłkę zwrotną pokrywam ja... Czy to zgodne z prawem? Uważam, że to sprzedawca pokrywa koszt zwrotny.nie wiedziałam o tym jak one świeca... Mam dowód zakupu w postaci faktury...

Zgodnie z art. 34 ust. 2 to Pani powinna ponieść koszty wysyłki przy zwrocie, chyba że sprzedawca zgodzi się ponieść te koszty albo nie poinformował Pani o konieczności poniesienia takich kosztów.

Odpowiedź nr 1 z dnia 24 kwietnia 2020 14:18 Zmodyfikowano dnia: 24 kwietnia 2020 14:18 Obejrzało: 235 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Dzień dobry jeśli wcześniej została Pani, jako konsument, poinformowana że koszt przesyłki zwrotnej musi zostać pokryty przez zwracajacego, to obciąża on Panią W razie wątpliwości oraz pytań zapraszam do kontaktu. r.pr.A.Pietrzykowska kancelaria-pietrzykowska.pl pietrzykowska.aleksandra@gmail.com

Odpowiedź nr 2 z dnia 24 kwietnia 2020 16:23 Zmodyfikowano dnia: 24 kwietnia 2020 16:23 Obejrzało: 230 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.