Pytanie z dnia 04 września 2017

Witam! jakiś czas temu kupiłam dziecku maszynę do szycia, która nie działa tak jak reklamował to sklep na yotubie, odesłałam ją. Właściciel sklepu odmawia przyjecia towaru i nie odbiera telefonu, odpisuje na maila po tygodniu... dzisiaj napisał, ze daje mi 3 dni na odebranie towaru bo inaczej bedzie naliczał mi 1 zł dziennie za bezumowne przetrzymywanie rzeczy.

czy moze tak zrobic? Pan mówi że maszyna była uzywana i ok, ale może przez godzinę z czego z 15 razy zakładałam nitkę bo się zrywała i zacinała. Nie szyła tak pięknie jak w filiku :( więc ją odesłałam. Po dłuższym czasie nie odbierania telefonu ii nie odpisywania ,powiedziałam, żę mogę nawet zmienić to na reklamację, może ta jakoś była felerna i może producent zabawki ją naprawi lub wymieni,żeby juz nie oddawał pieniędzy, ale Pan niestety bez echa, a po tygodniu napisał, że będzie naliczał opłaty .

Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników


Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.