Pytanie z dnia 26 stycznia 2018

Witam. Doszło do oszustwa internetowego. Pieniążki wysłałem, produktu nie otrzymałem. Podano fałszywe dane: nazwę firmy, adres. Numery telefonów milczą, konto portalu na którym doszło do transakcji nieaktywne. Wystosowałem z banku prośbę o zwrot przelewu, odpowiedź adresata negatywna. Wystosowałem prośbę do portalu w celu zabezpieczenia danych oszusta. Nie jestem jedynym oszukanym. Co robić? Jak wygląda cały proces od początku do końca zgłoszenia tego procederu? Gdzie się zgłosić? Do kogo? Z czym? W jaki sposób dostarczyć dowody? Pozdrawiam.

Dzień dobry, przede wszystkim proszę się udać na najbliższy komisariat policji i złożyć zawiadomienie o podejrzeniu popełnienia przestępstwa. Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz

Odpowiedź nr 1 z dnia 26 stycznia 2018 14:45 Zmodyfikowano dnia: 26 stycznia 2018 14:45 Obejrzało: 341 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Witam, Jeśli przelewu nie udało się zatrzymać, to następnym krokiem powinno być jak najszybsze złożenie zawiadomienia o podejrzeniu przestępstwa. Można tego dokonać w dwóch miejscach – na najbliższym komisariacie lub we właściwej prokuraturze. Polecam złożenie zawiadomienia w prokuraturze. Można to zrobić osobiście lub listownie. Jeżeli to możliwe należy załączyć wszelkie posiadane w sprawie dowody. Zapraszam do kontaktu z Kancelarią. Pozdrawiam Adwokat Marta Fundowicz

Odpowiedź nr 2 z dnia 26 stycznia 2018 21:44 Zmodyfikowano dnia: 26 stycznia 2018 21:44 Obejrzało: 333 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.