Pytanie z dnia 02 listopada 2022

Witam. Czy usługodawca np. Fryzjer może oczekiwać zapłaty 50 % wartości usługi, która nie została wykonana z winy usługobiorcy np. Klient nie przyszedł na umówiona wizytę lub odwołał ją na ostatnią chwilę pozdrawiam Joanna

Usługodawca ma prawo pobierać od usługobiorców zadatki. W sytuacji, kiedy to usługobiorca nie wykona swojej części umowy (np. klient nie przyjdzie na umówioną wizytę do fryzjera), usługodawca może zachować zadatek.

Odpowiedź nr 1 z dnia 3 listopada 2022 13:13 Zmodyfikowano dnia: 3 listopada 2022 13:13 Obejrzało: 164 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.