Pytanie z dnia 01 lutego 2017

Witam.
Cztery miesiące temu kupiłam w sklepie meblowym wersalkę ( mam na ten zakup fakturę). Po kilku miesiącach użytkowania kanapa zaczeła skrzypieć i trzeszczeć jakby miała 20 lat. Nadmieniam, że mieszkam sama.Nie przychodzą małe dzieci, które mają w zwyczaju robić z tego typu mebli trampolinę :) .Kanapa stoi w pokoju dziennym i służy tylko do siedzenia. Ani razu nie była rozkładana do spania. Po złożeniu reklamacji w sklepie usłyszałam, że kanapy tak mają i nie ma powodu do przyjęcia reklamacji. Ponadto sprzedawca nie chce podać mi nazwy producenta. Proszę o radę co mam teraz robić? Pozdrawiam. Ewa

Dzień dobry, polecam oficjalnie wezwać sprzedawcę do wykonania obowiązków z rękojmi. Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz

Odpowiedź nr 1 z dnia 1 lutego 2017 11:22 Obejrzało: 313 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Dobry wieczór. To sprzedawca odpowiada względem Pani na za sprzedany mebel, a nie producent. Czy złożyła Pani reklamacje na piśmie i uzyskała taką samą odpowiedź, czy też była to rozmowa ze sprzedawcą, z której nie ma Pani żadnego potwierdzenia? Jeżeli byłby/byłaby Pan/Pani zainteresowany/zainteresowana współpracą z moją Kancelarią to zapraszam do kontaktu.. Z poważaniem, Marcin Kościuk.

Odpowiedź nr 2 z dnia 1 lutego 2017 22:06 Obejrzało: 299 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.