Wezwanie do zwrotu zakupionego towaru z powodu błędnej ceny.

Pytanie z dnia 15 grudnia 2019

Dzień dobry,

Sytuacja wygląda następująco - chodzi o błąd cenowy wywołany według sprzedającego błędem systemu. Otrzymałem potwierdzenie, a następnie odebrałem zamówiony towar.

Po odebraniu dostałem maila, z prośbą o zwrot, z powodu ww. błędu.

Czy mam obowiązek zwrócić towar?

Pozdrawiam,
Mateusz

Dzień dobry, ale jakie dokładnie wezwanie Pan otrzymał ? Po odebraniu towaru i zapłaceniu ceny ? Proszę dokładnie opisać sytuację. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634

Odpowiedź nr 1 z dnia 17 grudnia 2019 11:57 Zmodyfikowano dnia: 17 grudnia 2019 11:57 Obejrzało: 282 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.